Nekoliko puta su mještani ovih sela pisali apele i zahtjeve nadležnim opštinskim organima, kako bi se ovaj problem riješio ali je sve godinama ostajalo na obećanjima.
Iz Opštine Bijelo Polje saopštili su da su radovi uspješno okončani i da je izgrađen potporni zid dužine 22 metra, čime je obezbijeđena stabilnost saobraćajnice i bezbjednije odvijanje saobraćaja.
– Vrijednost radova iznosila je 16.185 eura, a izvođač je bila bjelopoljska firma "Zito CO doo". Opština nastavlja sa realizacijom infrastrukturnih projekata koji doprinose sigurnosti i boljoj povezanosti mjesnih zajednica – navodi se u zvaničnom saopštenju lokalne uprave.
Ipak, stanovnici Crnče, Ivanja, Radulića i Godijeva upozoravaju da sanacija klizišta rješava samo dio dugogodišnjih problema na tom putnom pravcu. Prema riječima mještana, kolovoz je u izuzetno lošem stanju, prepun rupa, odrona i udubljenja, a asfaltna podloga stara više od četiri decenije.
– Prava je sreća što za sve ovo vrijeme nije došlo do neke velike nesreće. Jeste, sada je klizište sanirano, ali cesta je i dalje u katastrofalnom stanju. Na nekim mjestima rupe su kao krateri, a put je toliko uzak i oštećen da je pravo umjetnost bezbjedno se kretati. Davno je postavljen asfalt i sada je lošiji od mnogih makadamskih putnih pravaca, kolovoz je uzak i odavno je zreo za rekonstrukciju – kaže Radomir Šćekić, jedan od mještana Crnče.
Slične žalbe imaju i stanovnici susjednog sela Ivanje, koji ističu da je put do njihovog sela potpuno zapušten iako se nalaze u neposrednoj blizini grada.
– Cesta koja vodi do našeg sela priča je za sebe. Nije rekonstruisana od kad je prvi put asfaltirana, prije više od 40 godina. Na mnogim mjestima više i nema asfalta. Samo se povremeno krpe rupe, što nije dugoročno rješenje – ističu mještani.
