Deponija kod željezničke stanice u Spužu / -D.Lj.
10/11/2021 u 07:19 h
Danijela LjucovićDanijela Ljucović
Preuzmite našu aplikaciju
Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
StoryEditor

Komunalno Danilovgrad kuburi s brojnim problemima: Gdje god nađu zgodno mjesto, tu smeće "posade"

Oprema je zastarjela i radni vijek specijalizovanih vozila je istekao, a njihovo održavanje je skupo, te je neophodna hitna nabavka savremenijih ili polovnih vozila za obavljanje terenskih djelatnosti, kazao je direktor Komunalnog Slobodan Stanišić

Neredovan odvoz otpada, neodržavanje higijene na teritoriji opštine, ali i loše navike građana dovode to toga da se često na ulicama i kraj puteva mogu vidjeti deponije, bukvalno na svakom koraku. I dok se građani žale na loš rad Komunalnog preduzeća, a oni sa druge strane na nesavjesne pojedince koji otpad bacaju na sve strane, jedno je sigurno- svi treba da doprinesu da grad na obali Zete bude ljepši i čistiji.

Milorad Kovačević kaže da isto koliko građani ne vode računa o tome gdje bacaju otpad toliko ni komunalci redovno ne odvoze smeće.

image

Milorad Kovačević

-D.Lj.

- Otpad sakupljam na imanju na jednom mjestu pa ga zapalim. Svašta se baca oko kontejnera, narod bi trebalo da povede više računa o tome. Komunalno treba češće da odvoze otpad. Svaka čast radnicima, ne mogu oni da dođu svuda, a možda nemaju ni dovoljno mehanizacije – naveo je Kovačević.

Momčilo Jovović smatra da treba postaviti kamere i kažnjavati nesavjesne pojedince.

image

Momčilo Jovović

-D.Lj.

- Ljudi bacaju smeće pored kontejnera, a često se dešava da su oni puni i da radnici slabo obavljaju posao. U gradu bi trebalo najmanje dvaput dnevno da odvoze smeće, a u okolnim mjestima svakodnevno. Mislim da bi trebalo na mjestima gdje je to moguće postaviti kamere, pa da se kažnjavaju novčano oni koji prave komunalni nered. Kad se kazne nekoliko puta, valjda će prestati da bacaju otpad pored kontejnera – istakao je Jovović.

Miruna Nikolić navodi i da nadležne službe treba redovnije da uklanjaju lišće sa trotoara.

- Kada opada lišće sa drveća, trebalo bi ga kupiti s trotoara. Nezgodno je, može neko da se oklizne i padne. Radnici redovno prazne kontejnere, ali je narod nevaspitan i otežava im posao – kazala je ona.

Aleksandar Pajović je zadovoljan radom Komunalnog preduzeća.

image

Aleksandar Pajović

-D.Lj.

- Redovno se odvozi otpad, ljudi se trude. Svijest naroda je teško promijeniti. Dešava se da radnici isprazne i očiste oko kontejnera i poslije dva sata smeća ima na sve strane. U poslednje vrijeme, od kada je novi direktor došao na čelo preduzeća, situacija se poboljšala. Ako imaju kabasti otpad, građani treba da nazovu službu koja je za to nadležna, a ne da bacaju oko kontejnera. Možda bi tamo gdje ima potrebe trebalo postaviti kontejnere za kabasti otpad. Treba redovno plaćati račune, kako bi se pomoglo da preduzeće bolje funkcioniše. Slaba je naplata računa. Otpad se vozi na deponiju u Podgoricu, to sve treba platiti, veliki su troškovi. Uvijek stanje može da bude bolje, ali s mehanizacijom kojom raspolažu korektno održavaju red – smatra Pajović.

Kovačević: Planiramo nabavku dva vozila u narednoj godini

Predsjednica opštine Zorica Kovačević istakla je da je, nakon njene intervencije, Ministarstvo finansija i socijalnog staranja dalo saglasnost za zapošljavanje dva vozača i tri čistača za potrebe Komunalnog preduzeća.

- Išla sam na razgovor u ministarstvo i dobili smo saglasnost da ove ljude primimo na godinu dana. Izvršena je opravka svih vozila i iduće nedjelje ćemo imati sastanak sa IRF-om s kojim pregovaramo da kupimo dva vozila u narednoj godini kako bismo stvorili uslove da imamo još bolju čistoću. Slažem se s dijelom građana koji tvrde da je čistoća podignuta na veći nivo, da se vide pomaci. Razumijemo kritike građana, ali tražimo da se i i oni odgovorno ponašaju i da ne bacaju smeće svuda – istakla je Kovačevićeva.

Izvršni direktor Komunalnog preduzeća Slobodan Stanišić istakao je da je prije tri i po mjeseca stupio na dužnost i sagledao situaciju u preduzeću koje je sa ekonomskog aspekta i održivosti izuzetno teška iz razloga koji se odnose na hroničnu nelikvidnost koja onemogućava uredno izvršavanje obaveza prema trećim licima i redovno servisiranje obaveza prema zaposlenima.

- Oprema je zastarela i radni vijek specijalizovanih vozila je istekao, a njihovo održavanje je skupo, te je neophodna hitna nabavka savremenijih ili polovnih vozila za obavljanje terenskih djelatnosti. Velika potraživanja od pravnih subjekata i fizičkih lica zahtijevaju preduzimanje odgovarajućih zakonskih mjera za naplatu dugovanja – kazao je Stanišić.

Prema njegovim riječima, da bi se obezbijedilo uredno održavanje čistoće kako u gradu tako i na periferiji, neophodno je zaposliti još radnika. Uputio je molbu građanima da objektivno sagledaju sve probleme preduzeća i ličnim primjerom pruže doprinos čistijem ambijentu na području opštine.

Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu

Коментари (0)

Још нема објављених коментара

Оставите свој коментар

  1. Региструјте се или пријавите на свој налог
02. april 2025 00:42