Predsjednik MZ Vrulja Vlatko Pejović kaže da su put uništili kamioni koncesionara koji njime odvoze drvnu građu koja je natovarena iznad dozvoljenog za ovakav putni pravac.
– Ukoliko Uprava za gazdovanje šumama i lovištima sa koncesionarima ne riješi ovaj problem mještani su prinuđeni da blokiraju prilazne puteve gradu i to put Pljevlja –Đurđevića Tara i Pljevlja-Slijepač most - poručili su ogorčeni mještani Vrulje.
Pejović dodaje da je kap prelila čašu kada je prije nekoliko dana đački kombi koji vozi nekoliko učenika do osnovne škole u Vrulji, na putu kojim više, kako ističe, teško mogu saobraćati i terenska vozila, oštećen, nakon što je u jednoj od rupa poklekao i slomljen mu kardan.
– Put je u jednom dijelu prosto neprohodan za saobraćaj. Rupe liče na kratere. Lako je pisati i pričati o ovom putu, ali je teško njime proći. Ovo je bruka i sramota šta nam rade. Imamo razumijevanja od lokalne uprave ali su oni nemoćni, jer koncesionari treba da održavaju put, a sve je počelo kada je bivši ministar poljoprivrede Milutin Simović dozvolio koncesionarima da koriste seoske puteve - ističe Pejović i dodaje da na ovom području opštine Pljevlja ima dosta uzornih domaćina koji se bave stočarstvom i poljoprivredom ali "zbog ovakvog puta sve je više iseljavanja".
– Bićemo primorani na građansku neposlušnost- poručuje mještanin Milko Živković i dodaje da su koncesionari iz Bijelog Polja i Berana put od sela Lijeske do mjesnog centra Maoče zimus potpuno uništili.
– Mislili smo jesenas kada su "Lokalni putevi" iz Pljevalja doveli ovaj makadamski put do savršenstva da ćemo odahnuti. Da tako ne bude pobrinuli su se neodgovorni koncesionari iz Berana i Bijelog Polja koji su ga za ovih nekoliko mjeseci potpuno uništili - navodi Živković koji kaže da ne ulazi u poslovnu politiku Uprave za šume o dodijeli koncesija ali ističe da su kamioni koncesinara pretovareni oblovinom i za standarde magistralnog puta, gdje je dozvoljena utovar od 40 tona, a oni imaju utovar i do 55 tona.
– Koncesionari koji voze iz Bukovice i Kovača imaju put preko Otilovića i Mataruga ali ga ne koriste, zbog pretovara, tehničke neispravnost ili uštede - kaže Živković i dodaje da čekaju reakciju nadležnih institucija od kojih očekuju da se ne ogluše na ovaj problem jer će mještani Lijeske, Mijakovića i Maoče biti primorani na građansku neposlušnost.
– Moraju oni kojima je to posao sve ovo zaustaviti i natjerati koncesionare da ispoštuju detalje iz ugovora sa državom i da održavaju seoske puteve koje koriste- poručuje Živković.
