Tom prilikom predsjednik Opštine Nikola Jovanović istakao je da je otvaranje Građanskog biroa rezultat odgovorne lokalne politike i direktnog dijaloga sa građanima.
– Otvaranjem Građanskog biroa sa svim sadržajima u kojem građani mogu da ostvaruju jednako svoja prava kako u Petrovcu, tako i u Budvi, danas su udareni temelji prava na lokalnu samoupravu svih stanovnika Petrovca, kao i onih koji Petrovac izaberu za svoju turističku destinaciju – kazao je Jovanović.
Otvaranje biroa posebno je značajno u periodu intenzivne turističke sezone, kada Petrovac bilježi višestruki porast broja stanovnika i gostiju, čime će se značajno rasteretiti centralna administracija u Budvi, ubrzati proces obrade zahtjeva, doprinijeti boljoj organizaciji ukupnog rada lokalne uprave i podići kvalitet usluge na viši nivo.
Predsjednik Skupštine Opštine Budva Petar Odžić naglasio je da je otvaranje biroa odgovor na dugogodišnju potrebu građana.
– Ovo je prvi konkretan korak u izgradnji institucionalne prisutnosti u Petrovcu. Trudimo se da odgovorimo i na potrebe koje nisu direktno u našoj nadležnosti, poput zdravstva i obrazovanja. Već smo nabavili vozilo za hitnu medicinsku pomoć koje će biti stacionirano isključivo u Petrovcu, a nastojimo da obezbijedimo i prisustvo banke tokom ljetnje sezone – istakao je Odžić.
Predsjednik Mjesne zajednice Petrovac Dušan Gregović zahvalio je predstavnicima lokalne vlasti na osluškivanju potreba zajednice, te najavio i buduće infrastrukturne projekte.
