Sva obećanja oko oživljavanja ovog pogona koji je dvadesetak godina uspješno poslovao u okvuru Industrijske zone na Rudešu ostala su samo mrtvo slovo na papiru. Radi se o pogonu koji je, upošljavajući dvadesetak radnika, sve do novembra 2003. godine bio prepoznat kao kolektiv sa zavidnom poslovnom reputacijom. Tada je izvršena privatizacija ovog preduzeća od strane firmi Euro-turist i Monteadrija. Javnosti je plasirana vijest da je "Gumig" na berzi kupio slovenački berzanski mešetar Damjan Hosta, koji je obećao da će uvesti nove tehnologije i ojačati poslovni ambijent u fabrici. Međutim, fabrika s novim vlasnicima nije nikada proradila. Nije proradila ni kada se većinski paket akcija ove kompanije nešto kasnije u registru Centralne depozitarne agencije našao pod imenom izvjesne Vesne Đukić, za koju bivši radnici tvrde da su je samo jednom vidjeli. Marta 2007. godine fabrika je, zbog neizmirenih obaveza prema povjeriocima, otišla u stečaj, a radnici su upućeni na biro rada.
– Nakon privatizacije nama su obećavana brda i doline i da će fabrika da doživi pravi preporod, a ustvari sve je rađeno da se pogon uništi i da nikada ne proradi. To potvrđuje i činjenica da smo mi prestankom proizvodnje upućeni na biro rada, a da je imovina preduzeća prepuštena konstantnom propadanju. Sada su na mjestu pogona ostale samo zidine kao još jedan spomenik ugašenoj beranskoj privredi. Tužno je što su se u međuvremenu, brojne naše kolege preselile na onaj svijet krajnje uvrijeđeni, poniženi i prevareni – navode bivši radnici.
Prije trinaest godina radnici su tužili vlasnika za svoja potraživanja, a Osnovni sud u Beranama zaplijenio je imovinu i poslije desetak pokušaja prodao fabričku imovinu firmi "Gradina" iz Rožaja. Ta imovina se sastojala od hale bruto površine 1.881 metar kvadratni, zatim kotlatnice, portirnice, trafostanice i placa koji zahvata površinu 8.422 kvadrata. Imovina je, nakon desetak neuspjelih pokušaja prodata putem javnog nadmetanja na ročištu zakazanom u Osnovnom sudu za samo 128.378 eura, iako je na prvoj licitaciji cijena iznosila 975.290. eura. Međutim, i pored obećanja ni novi vlasnik nije preduzeo nikakve mjere da na mjestu nekadašnjeg pogona "Gumig" organizuje neki vid proizvodnje.