
Ministarstvo ekonomskog razvoja organizovalo je seminar namijenjen lokalnim turističkim organizacijama na temu "Digitalni marketing, promocija i PR".
Cilj seminara bio je osnaživanje promocije i saradnje na nacionalnom i lokalnom nivou, kao i umrežavanje sa pojedincima i kompanijama koji se bave ovom tematikom.
- Turizam je ključni generator naše ekonomije, a promocija je faktor koji određuje bolje pozicioniranje i brendiranje destinacije. Promocija mikroturističkih proizvoda koji su u nadležnosti LTO predispozicija su za poboljšanje konkurentnosti crnogorske destinacije, zato je partnerstvo između svih stejkholdera neophodno, uključujući privatni sektor - kazala je v.d. generalne direktorice Direktorata za razvojne politike u turizmu, Aleksandra Gardašević Slavuljica.
Kako je Crna Gora sve više u fokusu pažnje svjetskog tržišta, posebno kada je riječ o promociji putem online kanala, prepoznata je potreba osnaživanja saradnje i još bolja sinhronizacija među svim akterima koji se bave promocijom turističkih potencijala.
-Ovakvi događaji će se nastaviti jer su prepoznati kroz Digitalnu strategiju kojom je definisan novi strateški pravac online promocije. U planu su obuke, podržane od strane međunarodnih partnera, kojima ćemo unaprijediti rad lokalnih turističkih organizacija, a sprovodimo i niz drugih aktivnosti koji će potpomoći sve segmente promocije Crne Gore kao turističke destinacije - izjavila je Ana Tripković Marković, direktorica NTO.
Predavanje na temu “Razumijevanje tržišne komunikacije” održala je Ljiljana Burzan Nikolić, a osim nje govorili su i predstavnici NTO, LTO i Ministarstva ekonomskog razvoja, kao i predstavnici kompanija koji se bave promocijom Crne Gore na digitalnim platformama.
Digitalna orjentacija uz intenzivnu saradnju i sinhronizaciju na svim nivoima predstavljaće dominantan način promocije koji će moći da odgovori sve zahtjevnijem turističkom tržištu.