Krsto Pejović / - FOTO: OPšTINA TIVAT
08/08/2024 u 13:32 h
DAN portalDAN portal
Preuzmite našu aplikaciju
Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
StoryEditor

Sekretarijat za inspekcijski i komunalni nadzor Opštine Tivat: Za sedam mjeseci 1733 prekršajnih naloga

U prvih sedam mjeseci ove godine službenici Sekretarijata za inspekcijski i komunalni nadzor vršeći poslove iz svoje nadležnosti izdali su 1733 prekršajna naloga u ukupnom iznosu od 124.660€. Od ukupnog iznosa naplaćeno je 51,1%, odnosno 63.700€, saopšteno je iz Opštine Tivat.

Sekretar za inspekcijski i komunalni nadzor u Opštini Tivat Krsto Pejović ističe da je najveći broj prekršajnih naloga izdat na osnovu Zakona o bezbjednosti saobraćaja na putevima i u vezi je sa radom specijalnog vozila pauk:

“Izdali smo 1117 prekršajnih naloga u ukupnom novčanom iznosu od 78.300€, od čega je naplaćeno 34.632€.” U saradnji sa preduzećem “Parking Servis” doo Tivat, specijalno vozilo pauk po nalogu komunalne policije dnevno transportuje oko 20 vozila. Pauk vozilo aktivno je u dvije smjene, šest dana u sedmici, u periodu od 7h do 22h."

Shodno Zakonu o prevozu u drumskom saobraćaju od januara do kraja jula 2024. izdata su 73 prekršajna naloga u iznosu od 23.100€, a naplaćeno je 16.132€.

- Na trećem mjestu prema visini izrečenih kazni nalaze se prekršaji koji su u vezi sa Zakonom o komunalnim djelatnostima - izdato je 29 prekršajnih naloga u iznosu od 9.500€, a naplaćeno je 4.806€.  Čak 307 prekršajnih naloga izdato je shodno opštinskoj Odluci o komunalnom redu koja se odnosi na oblasti zauzimanje javnih površina i javnih zelenih površina, zabranu kretanja električnih trotineta na šetalištu i u parkovima, zabranu kretanja neprikladno odjevenih na javnim površinama. Od ukupnog iznosa izrečenih kazni /7.240€/, naplaćeno je 3.352€ - dodaje se.

Na dnevnom nivou inspekcijski organi izvrše oko deset kontrola, dok Komunalna policija u toku dana zabilježi 20 prijava. Najveći broj prijava pristiže putem dežurnog broja telefona /069000330/, koji je aktivan od 7h ujutro do 2h poslije ponoći, ali i putem fiksnog telefona /032661307/ koji je dostupan u toku opštinskog redovnog radnog vremena.

- Tokom ljetnjih mjeseci veliki broj prijava nam pristiže i posredstvom aplikacije Sistem 48, njih četiri do pet dnevno. Za prvih sedam mjeseci kroz ovaj sistem našem Sekretarijatu dodijeljeno je 248 prijava i sve su uspješno rješene – navodi Pejović, pozivajući građane da prijave komunalne i druge nepravilnosti.

Shodno statistici i angažovanju na terenu, kao najčešći komunalni problemi u Tivtu izdvajaju se: nepropisno parkiranje, zauzimanje javnih površina i javnih zelenih površina i odlaganje komunalnog i drugog otpada van mjesta predviđenog za tu namjenu.

 

 

 

 

 

Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
25. novembar 2024 00:06