Most se uzdiže 625 metara iznad kanjona rijeke Beipanjiang, a glavni raspon mu je čak 1.420 metara.
Projekat je započet 2022. godine, a ključna konstrukcija završena je u januaru 2025. kada je posljednji čelični segment težak 215 tona podignut na svoje mjesto. Inženjeri su koristili najmodernije tehnologije, uključujući automatski sistem nadzora, nerđajući materijali otporni na temperaturu do 1.100 °C i specijalni čelični rešetkasti nosivi slojevi koji smanjuju uticaj vjetra i rezonancije.
- Za narod i razvoj nema planinskog vrha previsokog - slogan je kineskog Ministarstva vanjskih poslova, s kojim je Lin Jian, portparolka ministarstva vanjskih poslova Kine podijelila snimak izgradnje.
Nakon izgradnje most će skratiti putovanje iznad kanjona sa dosadašnjih sat i po na svega 2–3 minuta, povezujući provincijske centre Guiyang, Anshun i Qianxinan. Prema riječima potpredsjednika lokalne transportne uprave Chen Jianleija, ovaj projekat će "ojačati ekonomske veze između tih regija i unaprijediti integraciju ruralno-planinskih područja"
Pored praktičnih prednosti, planiran je i razvoj turističke infrastrukture: u okviru mosta biće izgrađen turistički centar, stakleni lift do vrha južne kule sa barom i kavom, staze sa staklenim podom visoko iznad kanjona.
Jedno od najvećih dostignuća je instalacija 93 čelična segmenta ukupne težine od 22.000 tona – što je jednako težini tri Eiffelove kule – postavljena za samo dva mjeseca sredinom 2025. godine.
Gradnja ovog mosta potvrđuje globalno vodstvo Kine u izgradnji visokih mostova, posebno u planinskim regijama. Trenutno, Guizhou ima gotovo polovinu svih najviših mostova na svijetu, a do kraja 2030. očekuje se više od 1.000 mostova viših od 100 metara.
