/ Shutterstock
25/07/2023 u 09:34 h
DAN portalDAN portal
Preuzmite našu aplikaciju
Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
StoryEditor

Top 100 najvrednijih brendova na svijetu

Ova vrsta nefizičke imovine, kao što su patenti i nazivi brendova, imaju sve veći uticaj na ukupnu vrijednost kompanije

Vrijednost brenda je važan dio nematerijalne imovine bilo koje kompanije. Ova vrsta nefizičke imovine, kao što su patenti i nazivi brendova, imaju sve veći uticaj na ukupnu vrijednost kompanije. Analiza iz 2020. pokazala je da nematerijalna ulaganja čine 90% tržišne vrijednosti S&P 500, što je povećanje od 22 procenta od 1995. godine.

Grafika u nastavku prikazuje 100 najvrednijih svjetskih brendova u 2023. na osnovu godišnjeg rangiranja Brand Finance-a, ilustrujući ulogu koju kapitalizacija brenda igra u tržišnoj poziciji kompanije.

image

Grafika 100 najvrednijih svjetskih brendova u 2023.

- VISUALCAPITALIST

Brand Finance je ispitao preko 5.000 kompanija (iu slučajevima grupa poput Alphabet i Meta, njihovih podružnica brendova) u 38 zemalja.

Uopšteno govoreći, vrijednost brenda predstavlja raspodjelu zarade kompanije koja je povezana s brendom.

Evo top 10 najvrednijih brendova u 2023. godini:

image

Evo top 10 najvrednijih brendova u 2023. godini

- VISUALCAPITALIST

Izvor: VisualCapitalist

Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
12. maj 2024 04:38