Iz kreativne radionice Viktorije Bekam lansiran je najnoviji proizvod - balzam za usne, jedan od proizvoda koji se koristi svakodnevno, a čija je prodaja u posljednje vrijeme značajno porasla. Priča o balzamu započela je jer je Viktorija htjela kreirati proizvod za usne koji ćemo koristiti onda kada nemamo vremena ni razmišljati o stavljanju ruža za usne.
Obložen je maslacem od sjemenki murumuru palme, lanolinom biljnog porijekla i uljem sjemenki krastavca zahvaljujući kojima se postiže snažna hidratacija i trajnost pa nema potrebe da ga nanosimo svakih pet minuta.
Dostupan je u četiri nijanse kao prozirni balzam, u prozirno ružičastoj nijansi, crvenoj boji maka i u suptilnoj boji kupine.
- Upoznajte novi Posh balzam — sjajni, hranjivi, savršeni balzam dostupan u četiri suptilne nijanse koje se jedinstveno prilagođavaju vama - stoji u opisu videa koji je objavljen na Viktorijinom profilu na Instagramu.