
izmjene i dopune Prostorno-urbanističkog plana Podgorice stiglo je 106 primjedbi, saopšteno je "Danu" iz Ministarstva ekologije, prostornog planiranja i urbanizma kojim rukovodi Ana Novaković Đurović. Primjedbe su, kako navode iz ovog državnog organa, dostavljene u toku javne rasprave o ovom dokumentu, kao i na nacrt izvještaja o strateškoj procjeni uticaja na životnu sredinu.
– Najveći broj primjedbi odnosi se na prenamjenu površina u građevinsko zemljište, kao i povećanje urbanističkih paramatera to jeste indeksa izgrađenosti i zauzetosti – navode iz ministarstva.
Izmjene i dopune Prostorno urbanističkog plana Podgorice na javnoj raspravi je bio do 24. januara. Obrađivač planskog dokumenta, odnosno ministarstvo, po zakonu je dužno da u roku od 30 dana sačini i objavi izvještaj o sprovedenoj javnoj raspravi. Međutim, izvještaj još nije objavljen, a zbog čega nije, pitali smo ministarstvo.
– U skladu sa Zakonom o planiranju prostora i izgradnji objekata, ministarstvo je dužno da u roku od 30 dana od dana završetka javne rasprave sačini izvještaj o javnoj raspravi, nakon čega savjet za reviziju planskih dokumenata ima rok od 15 dana da dostavi mišljenje na izvještaj. Ministarstvo je dužno da u roku od sedam dana od dostavljanja mišljenja savjeta objavi izvještaj o javnoj raspravi sa mišljenjem savjeta – navode iz ministarstva.
Dakle, izmjene PUP-a su trenutno pred savjetom za reviziju planskih dokumenata.
Izmjene ovog dokumenta, na koji je saglasnost dala Vlada u decembru prošle godine, sadrže 26 lokacija koje je tretirao obrađivač. Među njima je kasarna "Marko Miljanov Popović" u Maslinama u čijem je dijelu planirana gradska bolnica i hitna pomoć.
Ovim dokumentom obrađena je i lokacija novog groblja na Ćemovskom polju čija je prva faza radova već završena. Upravo na ovu lokaciju, tokom javne rasprave o izmijenjenom PUP-u, primjedbu je dostavila Željeznička infrastruktura Crne Gore jer je na parceli na kojoj je groblje izgrađeno planom ranije ucrtana stanica za teretne vagone. Oni su tražili da se pronađe zajedničko rješenje u cilju uklanjanja barijera razvoja željezničkog saobraćaja.
N.S.
Коментари (1)
Оставите свој коментар