
Savjet za reviziju planskih dokumenata dao je negativno mišljenje na izmijenjeni DUP Poslovni centar Kruševac- zona B jer je, između ostalog, konstatovano da je podzemna garaža planirana preblizu Sabornog hrama Hristovog Vaskresenja, i to na dijelu grobnica.
Prostor za koji su urađene izmjene plana je ograničen Moskovskom ulicom na istoku, Bulevarom Mihaila Lalića na jugu, Bulevarom Džordža Vašingtona na zapadu i Dalmatinskom ulicom na sjeveru, a izmjene se rade zbog budućeg kružnog toka koji je planiran na ukrštanju Dalmatinske i Bulevara Džordža Vašingtona, ali i pejzažnog uređenja prostora oko Sabornog hrama. Obrađivač planskog dokumenta je Ministarstvo ekologije, prostornog planiranja i urbanizma.
Da je garaža planirana na dijelu grobnica konstatovao je Simeun Matović, član Savjeta, za oblast saobraćaja.
–Na dijelu zahvata plana je staro groblje i postoje ostaci stare crkve. Treba nadležni organ, vjerovatno Uprava za zaštitu kulturnih dobara, da se izjasni koji prostor treba da se štiti. Ovako se dio grobova štiti, a na dijelu drugih grobnih mjesta je predviđena izgradnja objekta. Bez ovog izjašnjenja nije moguće uraditi nacrt plana. Garaža kod Hrama nije dobro planirana. Preblizu je Hrama, dijelom je planirana gdje su grobovi, a ostaje neiskorišćen prostor ispod postojećeg parkinga. Sa Moskovske ulice su planirane dvije rampe, koje presijecaju prostor između zgrada. Mnogo bolje rješenje su rampe slične postojećim. Korigovati rješenje podzmene garaže i prilaznih rampi – piše u mišljenju Simeuna Matovića.
On navodi da geodetska podloga nije adekvatna za izradu plana.
–Geodetska podloga prikazuje staro stanje. Na primjer, nema rampi za garažu koje su urađene prije više od 15 godina. Ucrtane rampe ne odgovaraju stanju na terenu, pa je neophodno ažurirati geodetsku podlogu. U tekstu je navedeno "Bulevar Džordža Vašingtona i Ulica 13. jula čine dio primarnog prstena saobraćajnica. Povezivanje ovih ulica moguće je izvesti jedino uz velike troškove eksproprijacije (rušenje nekoliko kuća). Zbog toga je kao alternativno predloženo rješenje povezivanja ovih ulica preko Moskovske i Dalmatinske". Ovo nije prihvatljivo jer je u suprotnosti sa važećim PUP-om. Takođe, ne može saobraćajnica sa tri trake (Dalmatinska ulica) da obezbijedi protok kao saobraćajnica bulevarskog tipa. Dodatno umanjuju prohodnost horizontalni elementi (lakat krivine) – stav je Simeuna Matovića.
U dokumentu je konstatovano i da faza elektroenergetike nije urađena u skladu sa važećim propisima i standardima. Član Savjeta Ranko Radulović zadužen za oblast elektroenergetike je konstatovao da je u dokumentu naznačeno da je napajanje javne rasvjete planirano iz pet trafostanica.
–Postavlja se pitanje da li je potrebno iz ovoliko trafostanica napajati javnu rasvjetu. Pojasniti i po potrebi izmijeniti – navodi Radulović.
On ukazuje da prije izgradnje dvije trafostanice treba sagledati mogućnost proširenja postojećih trafostanica ugradnjom transformatora veće snage.
–Potrebno je sagledati i mogućnost izmiještanja postojeće trafostanice BTS "Hram" snage 250 kVA na neko prikladnije mjesto sa većom snagom koja bi zadovoljila i potrebe Hrama i potrebe dijela konzuma – navodi Radulović.