/ -PG biro
05/04/2022 u 11:07 h
M.VujisićM.Vujisić
Preuzmite našu aplikaciju
Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
StoryEditor

Novi vizuelni identitet Turističke organizacije Podgorice

U cilju bolje prezentacije i brendiranja turističke ponude Glavnog grada, a uz to prateći trendove, Turistička organizacija Podgorice predstavlja novi vizuelni identitet.

Kako navodi PG biro, izvršni odbor Turističke organizacije Podgorice na sjednici održanoj dana 30. aprila 2022. godine jednoglasno je izabrao novi logo. Kao inspiracija autora za razvoj osnovnog logotipa poslužio je morački oblutak, prepoznat kao autentični simbol podgoričke istorije, prirode i arhitekture saopštili su iz Turističke organizacije.

– Logotip je u ovom dijelu idejno i stilski obogaćen, isticanjem u plavom oblutku engleske riječi "GO" u ispisu PodGOrica, što predstavlja savremen i inovativan element, koji unosi dinamiku, upućujući na turistički potencijal i promociju Podgorice kao nove destinacije. Dodatnom razradom vizuelnog identiteta u formi piktograma i drugih pratećih promotivnih materijala koji se mogu zasebno koristiti, predloženo rješenje prikazuje bogatstvo prirodnih i kulturnih sadržaja u Podgorici i njenoj okolini. Takođe, nudi različite mogućnosti buduće primjene koje će doprinijeti još boljem pozicioniranju i vidljivosti Podgorice kao turističke destinacije – navode iz Turističke organizacije.

Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu

Коментари (0)

Још нема објављених коментара

Оставите свој коментар

  1. Региструјте се или пријавите на свој налог
31. mart 2025 20:47