
– Ovu lokaciju smo obišli prije nekoliko nedelja i napravili plan koji je realizovali efikasno i u kratkom roku kao rezultat rada Sekretarijata za saobraćaj i Puteva. Nakon toga, a prateći dinamički plan, otpočećemo radove u Piperima sanirajući nekoliko putnih pravaca. Sve ono što radimo ukazuje na to koliko smo posvećeni građanima i onome za šta smo se zalagali prilikom preuzimanja vlasti, a to je da afirmišemo rad i posvećenost rezultatima koji im donose konkretne benefite – saopštila je gradonačelnica Injac.
„Dan“ je godinama pratio i objavljivao u kakvom su stanju putevi u brojnim naseljima Pipera, pa i u poslednje vrijeme. Objavljivali smo peticije građana, zahtjeve preko sekretarijata, mjesnih zajednica... Nakon ove izjave gradonačelnice pitali smo preduzeće Putevi kada će tačno početi asfaltiranje puteva kroz Pipere i koliko kilometara saobraćajnica će biti obnovljeno. Tražili smo i da javno objave dinamički plan radova ali i da saopšte da li će se raditi po zahtjevima građana upućenih preko nadležnih sekretarijata ili na osnovu nekih drugih dogovora. Postoje zahtjevi stari više od 10 godina.
– Preduzeće Putevi radi na sanaciji svih prioritenih dionica u Podgorici, kako u gradskim, tako i u prigradskim naseljima. Prema našoj internoj dinamici, početak radova na području Pipera je planiran nakon završetka kružnog toka prema Tuzima, a to je prije 15. aprila. Taj dinamički plan izvođenja radova pripremljen je još na početku tekuće godine. Shodno tome, obavještamo vas da ćemo nakon predmjera radova i dodatnih konsultacija sa mještanima blagovremeno informisati javnost o tome koji će sve putni pravci biti asfaltirani i koliko će novca biti izdvojeno – saopšteno je iz Puteva.
Ono na šta mještani insistiraju, na osnovu inicijativa koje smo objavljivali, je sanacija puteva koji gravitiraju ka Osnovnoj školi „Vojin Popović“ na Drezgi, a to je inače najbrojnija škola na seoskom području koja ima preko 60 đaka, kao i naselja gdje su sačuvani nukleusi kuća. To su putevi Cerovice- Drezga - Đurkovići, Drezga-Grudica, Cerovice- Lopate, Lopate-Pričelje, Crnci- Ćelija Piperska, preko Radovča ... Ovo što smo nabrojali su samo centralne saobraćajnice, dok su pristupni putevi uglavnom makadamski, a neki su dugi više stotina metara.