
Vozači koji pokušavaju da se uključe iz Zmaj Jovine ulice i žele da idu ka kružnom toku kod Plantaža to će uspjeti isključivo ako im sa lijeve strane dolazi savjestan vozač pa uspori. Isti slučaj je i ukoliko saobraćaju iz pravca kružnog toka u Ulici Pete proleterske i žele da se uključe u Zmaj Jovinu. Na ovoj raskrsnici samo rijetki vozači smanje brzinu i ispoštuju pješački prelaz. Pješaci su primorani da pretrčavaju ulicu kako bi izbjegli bliski susret sa vozilom kojim upravlja nesavjesni vozač ne smanjujući gas. Često su i pješaci nesavjesni pa saobraćajnicu bulevarskog tipa prelaze tamo gdje je to zabranjeno.
Raskrsnica je i nepregledna zbog visokog drveća koje je posađeno na razdjelnom ostrvu, a po pravilu na takvim mjestima upravo zbog bezbjednosti sadi se zbunasto bilje.
– Na toj raskrsnici planiramo da postavimo semafore, a kada se bude radio Bulevar Save Kovačevića tu će biti kružni tok. To ćemo sada tako odraditi zbog čestih udesa koji se dešavaju upravo na tom mjestu. Ovo je bila crna tačka u gradu. Ljudi jednostavno ne poštuju ograničenje brzine. Međutim, problem je i zelenilo na ostrvu pa raskrsnica nije pregledna. I tuda ljudi prolaze pa se ne vide od zelenila. Posebno je problem izražen kada je kiša ili noću. Isto smo tako postavili semafore i na Bulevaru Vilija Branta, a kao kritičnu tačku prepoznali smo i raskrsnicu kod Katoličke crkve - rekao je Dragan Senić, direktor Agencije za izgradnju i razvoj Podgorice.
"Dan" je u više navrata ukazivao na to da je raskrsnica na Starom aerodromu opasna, a vještak saobraćajno-mašinske struke Igor Radojević da bi najbolje bilo postaviti semafore. Radojević kaže da je postavljanje semafora na ovoj raskrsnici odlično rješenje.
– To će doprinijeti povećanju bezbjednosti na ovoj raskrsnici. Ustanoviće se adekvatna prednost sa skretanjem u lijevo koje će biti precizno definisano, a sa druge strane pješaci na tom mjestu će imati uredno regulisan prolaz potpuno bezbjedan, kao na svim raskrsnicama koje su regulisane semaforima - kaže Radojević.
On ističe da će postavljanje semafora smanjiti broj saobraćajnih nezgoda.
– Postavljanje semafora će smanjiti broj saobraćajnih nezgoda, jer će uključivanje iz pravca bočnih ulica biti potpuno regulisano s tim što će značajno smanjiti protok saobraćaja između dva kružna toka, ali u svrhu bezbjednosti to je dobro rješenje - smatra Radojević.
Radojević kaže da se srednje i visoko rastinje nikako ne smiju saditi na razdjelnim ostrvima.
– Na razdjelnim ostrvima nikako nije dobro saditi srednje i visoko rastinje, posebno ne na mjestima gdje se ona prekidaju u raskrsnici i značajno smanjuju pregled vozila iz suprotnog smjera. U tom smislu ovakve sadnice treba izbjegavati - kaže Radojević.