
Nova parlamentarna većina formirala je šest odborničkih klubova, a očekuje se da to učini i DPS kao sedmi i najveći klub. Svi oni moraće da podijele samo pet kancelarija Skupštine Glavnog grada namijenjenih odbornicima. Ko će kome u goste moraće da odluči rukovodstvo Skupštine ukoliko se ne izbori da u zgradi u kojoj su domaćin ne budu u manjini. Zgrada ima tri sprata i ukupno 71 kancelariju. Ovo je naslijeđeni raspored, pa recimo čak 14 kancelarija koristi Služba za zajedničke poslove, bez kabineta za direktora i kancelarije za pomoćnika direktora sa predkabinetom. Odbornicima je dato na raspolaganju ukupno pet kancelarija, predsjednik Skupštine ima kabinet sa predkabinetom, sekretar Skupštine isto to, a služba Skupštine četiri kancelarije. Ovo je više nego dovoljan podatak koliko se predstavnicima građana davalo na značaju u minuloj višedecenijskoj vlasti jedne partije.
Predsjednica Skupštine Glavnog grada Jelena Borovinić Bojović, juče se na interesovanje "Dana", kako će prevazići ovu situaciju, oglušila. Nije se javljala na pozive, niti odgovarana na poruke.
Prema podacima Službe za zajedničke poslove u zgradi su smješteni CIS, PG biro, Skupština, Služba za javne nabavke, Služba revizije...
– U prizemlju i mezaninu su sala za vjenčanje, te šalter sale - Službe za zajedničke poslove, Sekretarijata za lokalnu samoupravu, Sekretarijata za komunalne poslove, Puteva i Pošte. Tu je i arhiva, kao i 14 kancelarija Službe za zajedničke poslove, tri kancelarije PG biroa i po jedna kancelarija sindikata Glavnog grada, Sekretarijata za lokalnu samoupravu, zaštitnika ljudskih prava i tehnička prostorija. Na prvom spratu su Skupštinska sala sa dvije tehničke prostorije, pres sala, kao i sala za sastanke. Takođe, tu je i kabinet predsjednika Skupštine sa predkabinetom, kabinet sekretara Skupštine sa predkabinetom, četiri kancelarije za potrebe Službe skupštine, bife sa magacinom. Na drugom spratu ima 14 prostorija. Od tog broja pet je kancelarija za odborničke klubove, dvije sale za sastanke, tri kancelarije za Službu za javne nabavke, dvije kancelarija za PG biro, jedna tehnička prostorija i multimedijalna sala. Na trećem spratu su kabinet direktora CIS-a sa predkabinetom i salom za sastanke, te kabinet direktora Službe za zajedničke poslove i kancelarija za pomoćnika direktora, kao i predkabinet. Na ovom spratu nalazi se i kabinet direktora Službe revizije, jedna kancelarija te službe, sedam kancelarija CIS-a i server sala – rekao je Dejan Đukanović, direktor Službe za zajedničke poslove.
Đukanović je kazao da je Odlukom o organizaciji i načinu rada uprave Glavnog grada propisano da Služba za zajedničke poslove vrši stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Skupštine, gradonačelnika, glavnog administratora, organa uprave i službe.
– Ti poslovi odnose se na tekuće i investiciono održavanje i zaštitu službenih zgrada i prostorija organa, organa uprave i službi Glavnog grada, mjesnih kancelarija i mjesnih zajednica, domova kulture, omladinskih i zadružnih domova i drugih prostora u imovini Glavnog grada. Takođe, staranje o računima za utrošenu električnu energiju, vodu i slično za objekte koje ne koriste drugi organi uprave ili službe, staranje o ugradnji posebnih brojila u objektima koje koristi više korisnika i preduzimanje mjera za uredno izmirivanje obaveza po osnovu utroška električne energije, vode... Za objekat gradskog parlamenta sve obaveze se izmiruju redovno i ne postoji nikakvo dugovanje – kazao je Đukanović.
Коментари (0)
Оставите свој коментар