
U ovo doba prošle godine, u jeku predizborne kampanje za lokalne izbore, većina političkih partija najavljivala je da će raditi reviziju biciklističkih staza posebno onih postavljenih na saobraćajnicama. Međutim, skoro godinu dana od održavanja izbora još niko od pobjednika nije izašao sa podacima da li je ta revizija urađena i sa kojih saobraćajnica će staze i stubići biti uklonjeni. Dok se čeka objavljivanje rezultata revizije, nova vlast nastavila je postavljena zaštitnih stubića pa su u subotu oni montirani na skretanju od Krivog mosta ka šoping molu Big fešen.
Stubići kod Krivog mosta su bili neophodni, smatra Ninoslav Kaluđerović, v.d. sekretara za saobraćaj.
–Postojala je saobraćajna signalizacija koju niko nije poštovao. Od kada smo ih postavili nema saobraćajnih gužvi. Ti isti stubići će biti postavljeni i između HDL Lakovića i Našeg diskonta na Zabjelu jer je tu dupla linija ali se svi tu okreću – naveo je Kaluđerović.
On je dodao da će stubići biti uklonjeni sa saobraćajnicama za koje se utvrdi da tu nisu trebala da postoje.
–Nećemo stubiće postavljati kao prethodna vlast. Radili smo u međuvremenu studije da bi utvrdili sa kojih saobraćajnica će stubići biti uklonjeni. Bićete blagovremeno obaviješteni, da ne prejudiciramo – rekao je Kaluđerović.
Vršilac dužnosti direktora Puteva Radoš Zečević navodi da su stubići postavljeni kako bi se smanjile saobraćajne gužve i da je odluka o njihovom montiranju teško donijeta.
–Tamo gdje stubiće postavljamo vrlo racionalno donosimo tu odluku. Stručnjaci iz oblasti saobraćaja su na Krivom mostu tri dana posmatrali da li oni objektivno trebaju ili ne. Vrlo teško je donijeta odluka da ih treba postaviti. Oni su pilot projekat i pokazalo se uspješan. Sekretar za saobraćaj je protiv postavljanja stubića i poslednji je dao odobrenje za njihovo postavljanje. Ja se slažem da su oni nužno zlo, ali ako se postavljaju gdje treba, onda je to u redu – rekao je Zečević.
Odbornik Demokrata u Skupštini Glavnog grada Aleksandar Božović smatra iritantnim da se zbog određenog broja bahatih vozača moraju devastirati ulice i montirati stubući i usporivači saobraćaja.
–Nije ovo jedina lokacija sa ovim izazovom, znamo odlično da na Zabjelu, između HDL-a i Našeg diskonta postoji dupla puna linija koja očigledno nije dovoljan saobraćajni znak za nesavjesne vozače pa vjerujem da će i tamo morati da se nađe neko alternativno rješenje i fizički odvoje kolovozne trake – rekao je Božović.
Postavljanjem zaštitnih stubića na raskrnici ulica dr Ljubomira Rašovića i dr Vukašina Markovića nije postignuto zadovoljavajuće saobraćajno rješenje jer se funkcionalnost naselja u Ulici dr Vukašina Markovića u potpunosti gubi zabranom skretanja u lijevo iz pravca Krivog mosta tokom svih 24 sati, smatra Stefan Ćulafić, odbornik DPS-a. On navodi da je pristupačnost ovom naselju moguća jedino iz Ulice Marka Radovića.
– Ono što je po mom mišljenju trebalo uraditi da bi se smanjile saobraćajne gužve na ovoj raskrnici jeste veće prisustvo saobraćajne policije koja bi kažnjavala nepropisno skretanje u Ulicu dr Vukašina Markovića, ili eventualno postavljanje kamera koje bi obezbijedile uvid u to ko su nesavjesni vozači koji ne poštuju saobraćajne propise. Na ovaj način je i onima koji su do sada poštovali saobraćajnu signalizaciju kojom je skretanje u Ulicu dr Vukašina Markovića bilo omogućeno van perioda od 10 do 17 sati tokom radnog dana ta mogućnost oduzeta, što je sa stanovišta saobraćajne struke takođe nepovoljno rješenje – navodi Ćulafić.
Komentari (0)
Ostavite svoj komentar