
Kako bi se ažurirali podaci, direktor Vodovoda Aleksandar Nišavić uputio je dopis rukovodiocima svih službi da u što kraćem vremenu dostave spisak zaposlenih, tačnije šifre potrošača i broj vodomjera, te da se tražene informacije odnose na adrese na kojima žive.
– Informacije su neophodne zbog ažuriranja baze podataka i regulisanja dugovanja. Spisak zaposlenih treba dostaviti službi prodaje, u zavisnosti od odjeljenja kojem pripadaju (interni vodomjeri, zajednički vodomjeri, domaćinstva). Ovo se smatra radnom obavezom, a nepoštovanje nje imaće za posledicu pokretanje postupka za utvrđivanje odgovornosti shodno članu 147, stav 1, Zakona o radu – piše u dopisu koji je Nišavić uputio rukovodiocima službi.
Direktor Vodovoda Aleksandar Nišavić za „Dan“ objašnjava da jedan broj zaposlenih ima dugovanja i da neredovno izmiruje obaveze po osnovu utrošene vode.
– Uvažavajući potrebu za odgovornim djelovanjem prema preduzeću, posmatrajući svakog potrošača na isti način, smatrali smo da je ispravno krenuti od sebe, te ličnim primjerom pokazati kako se vodi računa o javnom dobru i kako disciplinovanim odnosom prema obavezama doprinosimo funkcionisanju cjelokupnog sistema. Međutim, tako nije bilo u prethodnom periodu, na šta ukazuju dobijeni podaci i evidencija kojom je utvrđeno da jedan broj zaposlenih ima dugovanja i da neredovno izmiruje obaveze po osnovu utrošene vode. Takođe, primijetno je da su potraživanja od zaposlenih po istom osnovu otpisivana iz razloga što su ona protokom vremena, bez sprovođenja postupaka naplate, zastarijevala – saopštio je Nišavić.
On smatra neodgovornim to što su zaposleni u Vodovodu tretirani povlašćeno u odnosu na ostale potrošače. Navodi i da su ukupna dugovanja prema preduzeću oko četiri miliona eura.
– Ubuduće ćemo voditi računa o njihovim dugovanjima, kako bi se iste mjere sprovodile kako za korisnike naših usluga, tako i za sve zaposlene u društvu – saopštio je Nišavić.
Коментари (0)
Оставите свој коментар