Filip je u ovo takmičenje stigao iz zemlje koja nema nijednu profesionalnu stazu za trening, pa sve svoje pripreme I treninge obavlja uz pomoć kućnog simulatora. Ipak, i pored tog ograničenja, pokazao je talenat, brzinu i disciplinu na nekim od najpoznatijih evropskih staza.
Kunčer je u generalnom plasmanu trenutno sedmi, sa samo dva boda zaostatka za šestoplasiranim Kolburnom, u Čelendžer kategoriji je trenutno treći (zaostaje samo dva boda), isti mjesto je trenutno drži u Mid Evropa šampionatu, dok je u Mid Evropa čelendžeru na poziciji broj jedan.
-Sezona je počela obećavajuće u francuskom Nogaru, ali je već na drugom vikendu u Dižonu došlo do incidenta izazvanog tuđom greškom, koji je Filipa ostavio bez važnih bodova. Bez obzira na taj peh, nastavio je da niže kvalitetne nastupe u Spa-Frankošampu u Belgiji, zatim na legendarnim stazama Imola i Mizano u Italiji, a prethodnog vikenda i na Manji-Kur u Francuskoj. Na stazi Manji-Kur pojavili su se tehnički problemi tokom kvalifikacija. Na samom startu, usljed neispravnog amortizera, Filip je izletio sa staze i tom prilikom uništio dvije nove gume. Budući da je šampionat izuzetno strog i da se tokom svakog trkačkog vikenda (dvije kvalifikacije + dvije trke) može koristiti samo šest novih guma, koje su sve unaprijed označene, ovaj peh ga je koštao i dobre startne pozicije i šanse za boljim plasmanom. A kada niste među prvih deset na kvalifikacijama, u ovako brojnoj i ravnopravnoj konkurenciji, vrlo je teško popeti se na podijum ili ući u prvih pet, što je jedan od ciljeva ove debitantske sezone za Filipa. I pored toga, zajedno sa timskim kolegama iz Milan kompetišn tima, Filip je u dosadašnjem dijelu šampionata više puta uspio da se izbori za odličan plasman i brz krug na kvalifikacijama, što je u "Klio Kupu" pravi izazov, jer je na stazi često preko 40 automobila u isto vrijeme, a prostor za grešku gotovo ne postoji. Posebno treba naglasiti da je svaka staza na kojoj je Filip do sada vozio, i na kojoj će tek nastupati, za njega potpuno nova, a da se na mnogima i dalje vozi Formula 1 (Imola, Spa, Pol RIkar, Monza), dok su druge bile dio F1 kalendara kroz istoriju, poput Pol Rikarda. Dakle, riječ je o legendarnim stazama, gdje su iskustvo i poznavanje konfiguracije ključno oružje, koje Filip tek stiče, ali to nadoknađuje izuzetnim radom i analizom – saopšteno je iz Filipovog tima.
Trenutno je na snazi ljetnja pauza, a Kunčer je koristi za detaljnu analizu dosadašnjih nastupa i temeljnu pripremu za posljednji dio sezone. Do kraja je ostalo je šest trka, Valensija (19. do 21. septembar), Paul Rikar Francuska (3. do 5. septembar) i Monca (17. do 19. oktobar).
-Dosadašnjim nastupima Filip Kunčer je dokazao da vozač iz Crne Gore, bez staze i sistema kakav imaju druge zemlje, može da se takmiči rame uz rame sa evropskom elitom Klio Kupa. Strast, rad, disciplina i ogromna želja da napreduje, čine ga jednim od najuzbudljivijih imena ove sezone. Vjerujemo da najbolje tek dolazi – kazali su iz tima našeg mladog automobiliste.
