Produženje ugovora Džordža Rasela sa Mercedesom i dalje stoji na čekanju.
Toto Volf namjerno usporava pregovore zbog dugoročne neizvjesnosti u vezi sa mogućim angažovanjem Maksa Ferstapena.
Prema pisanju portala www.as-web.jp, Rasel je prvobitno tražio trogodišnji ugovor i platu koja može da se uporedi sa onom koju ima Lando Noris (oko 20 miliona dolara godišnje u Meklarenu).
Međutim, Volf je ponudio svega polovinu tog iznosa i produženje od samo jedne godine, pozivajući se na mogućnost da bi Ferstapen mogao da 2027. napusti Red Bul i pređe u Mercedes.
Takođe, isti izvor navodi da bi Rasel prihvatio jednogodišnji ugovor, ali samo uz klauzule o učinku, posebno u poređenju sa timskim kolegom Andreom Kimijem Antonelijem, pa ako bi u kontinuitetu bio bolji, produženje ugovora bi se automatski aktiviralo, što se izgleda vodećem čovjeku Mercedesa nije svidjelo.
Rasel razmišlja o angažovanju nezavisnog menadžera kako bi ojačao svoju poziciju za tržištu vozača u 2027. kada će takođe pojedinim vozačima isticati ugovori.
"Ne žurimo. Produženje će sigurno biti potpisano, ali još nije gotovo", rekao je Volf u Bakuu.
Istovremeno, šef Mercedesa priznao je da su njegovi ljetnji razgovori sa Ferstapenom bili više ličnog nego sportskog karaktera, ali nije isključio mogućnost dovođenja Holanđanina u svoje redove već od naredne sezone.
