Kordić je naglasila da Ministarstvo turizma sprovodi konkretne programe i podsticajne mjere sa ciljem da prevaziđe sezonalnost i podstakne ravnomjeran razvoj svih regiona.
- Sjever zemlje, sa svojim netaknutim prirodnim ljepotama i autentičnim doživljajima, predstavlja neotkriveni biser koji može postati snažan generator cjelogodišnjeg turizma - poručila je Kordić, dodajući da se akcenat stavlja na razvoj ski-centara, aktivnog, avanturističkog i wellness turizma.
Poseban fokus stavljen je i na digitalizaciju kao ključni alat modernog turizma. Razvija se sveobuhvatna digitalna platforma koja će objediniti kompletnu ponudu zemlje, od planinarenja i biciklizma do kulturno-istorijskog nasljeđa i obale.
- Na ovaj način dobijamo savremeno lice turizma Crne Gore - pristupačno, personalizovano i informativno - istakla je Kordić.
U razgovoru je naglašena i posvećenost održivosti kao temelju turističkog razvoja.
- Priroda nije samo okvir u kojem se turizam dešava, već naš glavni adut i proizvod koji nudimo svijetu - kazala je Kordić.
Istakla je da pored odmorišnog i avanturističkog turizma, Crna Gora sve snažnije ulaže i u poslovni turizam (MICE), koji se prepoznaje kao značajan segment u prevazilaženju sezonalnosti.
