Simonida Kordić / - DRAGAN MIJATOVIC
14/07/2025 u 11:23 h
DAN portalDAN portal
Preuzmite našu aplikaciju
Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
Slušaj vijest
StoryEditor

(FOTO/VIDEO) Kordić: Naši aerodromi rade punim kapacitetom, zabilježen rast prometa za šest odsto

Naši aerodromi, pa tako i ovaj u Podgorici, zaista rade punim kapacitetom. U prvoj polovini godine zabilježen je rast prometa aviona za šest posto, dok je broj putnika koji su koristili usluge aerodroma veći za čak sedam posto u odnosu na isti period prošle godine, kazala je ministarka turizma Simonida Kordić.

Ministar turizma Simonida Kordić i direktorica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore (NTO CG) Ana Tripković Marković posjetile su Aerodrom Podgorica u okviru kampanje „Poveži se sa Crnom Gorom", koju NTO CG sprovodi u saradnji s marketing partnerom kompanijom One, a koja obuhvata granične prelaze Dobrakovo i Debeli brijeg, kao i oba crnogorska aerodroma.

Cilj kampanje je da se gostima već na prvom koraku u Crnu Goru pruži iskrena, topla dobrodošlica i da im se obezbijede korisne informacije za boravak u zemlji, ali i da ponesu simbolične poklone koji će ih podsjećati na ovaj prvi kontakt s destinacijom. Kampanja se organizuje drugu godinom zaredom, a zbog uspjeha prošle godine sada će trajati dva mjeseca s mogućnošću produženja i preko 100.000 prigodnih poklona koje promoteri dijele turistima. Kampanja se realizuje u saradnji s kompanijom ONE, uz podršku Aerodroma Crne Gore, Ministarstva unutrašnjih poslova - Sektora granične policije i glavnih sponzora kampanje, kompanije Aqua Biance i Montengro Chips.

image

Putnici na podgoričkom aerodromu

- DRAGAN MIJATOVIC
image

Putnici na podgoričkom aerodromu

- DRAGAN MIJATOVIC

Kordić istakla je da je posebno raduje što kampanja ove godine obuhvata oba aerodroma imajući u vidu rast broja putnika i značaj prvog kontakta sa destinacijom.

– To su značajni uspjesi, jer svako ulaganje u aerodrome jeste ulaganje u turizam, a ova infrastruktura je od strateške važnosti za našu turističku privredu. Zadovoljni smo dosadašnjim rezultatima, a sigurna sam da su i rukovodstva naših aerodroma ponosna na ovakav trend – poručila je Kordić.

Tripković Marković dodala je da, prema nezvaničnim podacima lokalnih turističkih organizacija, trenutno u Crnoj Gori boravi oko 115.000 gostiju, te da se struktura gostiju nije značajno promijenila, da i dalje dominiraju gosti iz regiona i Zapadne Evrope, ali da je sve više posjetilaca s udaljenih tržišta.

image

Putnici na podgoričkom aerodromu

- DRAGAN MIJATOVIC
image

Putnici na podgoričkom aerodromu

- DRAGAN MIJATOVIC

Govoreći o kampanji, naglasila je koliko je važan prvi utisak.

– Prvi kontakt sa zemljom ostavlja neizbrisiv trag. Upravo zato ovu kampanju širimo i produžavamo, kako bismo svakom gostu rekli - dobrodošli ste. Naši promoteri dijele poklone i sve potrebne informacije. Posebno zahvaljujemo Ministarstvu unutrašnjih poslova, graničnoj policiji, Aerodromima Crne Gore i sponzorima Aqua Bianca i Montte chips – kazala je Tripković Marković.

image

Ana Tripković Marković

- DRAGAN MIJATOVIC

Izvršni direktor kompanije One Branko Mitrović poručio je da oduševljenje koje svakodnevno vidimo kod turista na graničnim prelazima pokazuje koliko je značajan prvi kontakt s destinacijom.

image

Branko Mitrović

- LION NINO HODZIC

– Oduševljenje koje svakodnevno vidimo kod turista na graničnim prelazima potvrđuje da smo ovom kampanjom  pogodili suštinu – dobar prvi utisak ostaje zapamćen. Posebno ih raduje što odmah po dolasku, još na aerodromu, mogu da aktiviraju karticu i bez čekanja dobiju pristup internetu, što im daje osjećaj sigurnosti, ali i slobodu da podijele prve utiske sa porodicom i prijateljima. Gosti prepoznaju pažnju koju im posvećujemo kroz konkretne gestove - srdačnu dobrodošlicu, korisne informacije i pažljivo pripremljene poklone koji im već na dolasku govore da su važni. Ponosni smo što smo dio inicijative koja spaja najbolje od Crne Gore – otvorenost, partnerstvo i autentičan doživljaj. I nastavljamo još snažnije  jer vjerujemo da turizam nije samo broj dolazaka, već osjećaj s kojim gosti odlaze i želja da se ponovo vrate – dodao je Mitrović.

image

Putnici na podgoričkom aerodromu

- DRAGAN MIJATOVIC
image

Putnici na podgoričkom aerodromu

- DRAGAN MIJATOVIC

Prvi utisci turista potvrđuju da kampanja izaziva pozitivne reakcije. Posjetiteljka iz Pariza rekla je da joj je ovo prvi put da u nekoj zemlji dobije poklon odmah po dolasku, ističući koliko je to „lijep i neočekivani gest" i da planira da obiđe nacionalne parkove i sjever Crne Gore.

Turista iz Londona naglasio je da mu je posebno drago što ga je dočekala ovako prijateljska atmosfera i da jedva čeka da istraži Crnu Goru. Gošća iz Kolumbije podijelila je da je oduvijek željela da vidi Crnu Goru, a da je ovakva autentična dobrodošlica učinila da se odmah osjeti prijatno.

Pratite nas na
Pridružite nam se na viber community
Pratite nas
i na telegram kanalu
Pratite nas
i na WhatsUp kanalu
04. decembar 2025 17:01