Prema istim podacima, kako je navela Vujović, najveći broj turista boravi u Budvi, Ulcinju, Herceg Novom i Baru, dok u strukturi gostiju dominiraju turisti iz regiona, Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Poljske, Turske i Izraela.
- Još jedan od indikatora koji posmatramo u realizaciji ljetnje turističke sezone jesu ukupni namjenski prihodi. Od početka godine zaključno sa 20. avgustom ukupni namjenski prihodi, odnosno dio koji ide u državni budžet, a uključuje boravišnu taksu, turističku taksu i članske doprinose, iznosio je 2 780 000 eura, što je 2,6% više u odnosu na uporedni period prethodne godine -istakla je Vujović.
Ovogodišnja sezona, kako je navela, bila je izuzetno uspješna za Nacionalne parkove Crne Gore i njihovi podaci pokazuju da su ove godine imali oko 30% više posjetilaca u odnosu na prethodnu godinu.
- Nakon završetka ljetnje turističke sezone, pred nama je vrlo intezivan period promotivnih aktivnosti koji uključuje učešće na sajmovima, nastavak kampanje Uncover Your Wild Side na ključnim tržištima, digitalne kampanje, studijske posjete medija i relizaciju aktivnosti iz Programa podsticjanih mjera - rekla je Vujović, prenosi Mediabiro.
Ona je kazala da, u cilju podizanja kvaliteta turističkog iskustva NTOCG nastavlja s projektom Montenergo Quality u okviru kojeg se vrši sertifikacija turističkih subjekata koji zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta.
- U toku je i kampanja na graničnom prelazu Dobrakovo i crnogorskim aerodromima, gdje uz srdačnu dobrodišlicu dočekujemo turiste sa poklonima i time unapređujemo iskustvo gostiju u destinaciji * rekla je ona.
