Od osam trajekata, u pogonu su četiri, a ove sedmice s remonta stiže Teodo.
Od sredine mjeseca do maja naredne godine, trajekti plove po zimskom režimu. Prvi polazak je u šest sati ujutro i do ponoći plove na 20 minuta. U intervalu od ponoći do šest ujutro polasci su na sat, piše Novski portal.
Tokom dana, do 22 sata, su angažovana četiri broda, naredna dva sata do ponoći dva, a onda do šest ujutru samo jedan trajekt. Angažovani su Grbalj, Igalo, Lepetani i Kamenari.
Cijene prevoza trajektom su vraćene na vansezonski režim, osim za mala putnička vozila.
Rukovodilac pomorskog i priobalnog sektora u preduzeću Morsko dobro, Aleksandar Crvenko, kazao je za Novski portal da je to jedina novina u njihovom cjenovniku.
- Trajektne karte za mala auta nijesu vraćene na četiri eura. Ostale su na pet eura. Za druge kategorije sve po starom. Ostale su i povlašćene trajektnice za građane Tivta i Herceg Novog, tri eura. Imamo velike troškove, porasle su cijene dijelova, a stanovnici dva bokeljska grada treba da koriste te benefite, odosno 40 odsto jeftinije karte. Online karte su i dalje četiri eura, a to najviše koriste stranci - rekao je Crvenko.
Besplatan prevoz, osim pješaka i osoba sa invaliditetom, imaju biciklisti, vozila hitne pomoći, vatrogasna kola, Uprava policije i Vojska Crne Gore.
Remont trajekta Teodo obavljen je u hrvatskom brodogradilištu Punat. Time će biti zaokružen remont svih osam trajekata otkako je država preuzela trajektnu liniju.
- Sve smo brodove objedinili, pregledali, remontovali. Teodo je bio posljednji. Remont brodova je koštao od 80 do 120 hiljada eura, u zavisnosti od obima remonta. Za Grbalj je koštao 360 hiljada eura, jer smo radili i motore, dobili klasu i narednih šest godina neće biti potrebno da nešto radimo - zaključio je Crvenko.
