Podsjetio je da je 5. maja godinu dana otkako je država počela naplaćivati usluge trajektne linije Kamenari - Lepateni.
- Za taj period prihodovano je preko 8.000.000 eura, tačnije 8.183.724 eura, zaključno sa 1. majem 2024. godine - objavio je Abazović na društvenim mrežama.
- Ukoliko oduzmemo fiksne troškove koji na mjesečnom nivou iznose oko 150.000 eura i naravno amortizaciju, čisti profit države odnosno JPMD koji upravlja linijom, veći je od 4.000.000 eura u prvoj godini poslovanja. To je nevjerovatnih 20 puta više nego što je država dobijala kada je linijom upravljala privatna kompanija bliska bivšem režimu (plaćali oko 200.000 eura godišnje koncesije) - dodao je.
Ukazuje da je država za godinu zaradila više nego za prethodnih 20 godina.
- Zamislite sada situaciju da je država kojim slučajem prethodne dvije decenije upravljala linijom, kolika bi zarada bila i šta bi sve moglo da se izgradi za taj novac - naveo je Abazović.
Ističe da država u ovom trenutku posjeduje osam brodova, a da prije preuzimanja linije nije imala nijedan brod u svom vlasništvu.
- Za očekivati je da ova godina bude još uspješnija u poslovnom smislu, jer pojedini troškovi koji su se javili usljed preuzimanja linije više neće postojati - rekao je Abazović.
Kaže da je jasno zašto su se neki "grčevito borili da do ovoga ne dođe".
- Eto, nakon velike propagande i galame, sa kojima smo se od samog starta suočili, ostaće zapisano da je ovo bio jedan od najboljih poslovnih poduhvata države, sa najbržim trendom povraćaja investicije. To je i najbolji odgovor na svaku tešku riječ koja je upućena 43. Vladi ili meni lično, jer je sada je svakome jasno zašto su se pojedinci i određene grupe grčevito borili da do ovoga ne dođe i da trajekt suprotno zakonu ostane u rukama privatnika - napisao je Abazović.
Zahvalio se doskorašnjem predsjedniku Upravnog odbora Morskog dobra, Blažu Rađenoviću, "od koga je i krenula cijela ideja", direktoru Mladenu Mikelju i svim zaposlenima u tom javnom preduzeću, kao i bivšoj ministarki Ani Novaković Đurović i svim ostalim ministrima iz prethodne Vlade, "na efikasnim odlukama koje su služile isključivo zaštiti nacionalnih interesa i punjenju državne kase".
- Takođe, posebnu zahvalnost dugujemo kompaniji YU-BRIV koja je nesebično i bez ikakve nadoknade ustupila svoj trajekt ‘Vasilije‘ na korišćenje svim građanima i tako spriječila obustavu saobraćaja uslijed neodgovornosti dotadašnjeg prevoznika. Ruka pravde ne staje, a rezultati sami govore svakog dana u svakom segmentu. Tu smo da se takmičimo u dobru - kazao je Abazović.