Abazović je podsjetio da je raniji koncesionar plaćao svega 200.000 eura godišnje, dok sada država ostvaruje oko 7,5 miliona eura godišnje profita.
-Pored toga Crna Gora danas ima osam brodova u vlasništvu, a prije toga nije imala nijedan. Zaista je lijep osjećaj kada vrijeme potvrdi ispravnost određenih odluka, koje su svojevremeno nepotrebno podigle prašinu u javnosti - rekao je Abazović, prisjećajući se pritisaka, prijetnji i napada koji su pratili tu odluku.
Posebnu zahvalnost uputio je tadašnjoj ministarki Ani Novaković Đurović, kao i čelnicima JP "Morsko dobro", Blažu Rađenoviću i Mladenu Mikijelju.
- Uspješna politika je ona koja ni od čega stvara nešto, a ne od nečega ništa. Za razliku od sadašnje Vlade koja je krenula u rasprodaju brodova Crnogorske plovidbe, naša će se pamtiti po vraćanju imovine građanima i državi. Na primjeru trajektne linije jasno je da može Crna Gora - zaključio je Abazović.
