U okviru svoje nove razvojne faze, MK Group planira investicije u vrijednosti od oko 20 miliona eura u unapređenje oba hotela – u Sloveniji i Hrvatskoj. Planirana ulaganja usmjerena su na podizanje kvaliteta infrastrukture, sadržaja i ukupnog iskustva za goste.
MK Group dodatno potvrđuje svoju dugoročnu posvećenost razvoju hotelskih projekata koji imaju širi značaj od samog poslovnog rezultata. Riječ je o strateškom pristupu koji u fokus stavlja kvalitet destinacije. Ambicija MK Group nije samo da prati globalne trendove u luksuznom turizmu, već da ih promišljeno integriše u lokalni kontekst, stvarajući nove standarde za region.
Poseban fokus vlasnika u daljem periodu odnosi se na razvoj ljudi i jačanje profesionalnih kapaciteta svih zaposlenih. S tim u vezi planiran je čitav set programa, obuka i treninga, što se prepoznaje kao važna prilika za dalji profesionalni razvoj timova, razmjenu znanja i uvođenje najboljih svjetskih praksi. Ovakav pristup predstavlja osnovu za dalji rast i širenje radnih mjesta.
Razmatranje uvođenja novog međunarodnog hotelskog brenda dio je strateškog promišljanja MK Group o budućem pozicioniranju hotela, u skladu sa promjenama na globalnom turističkom tržištu i rastućim očekivanjima gostiju.
MK Group će o daljem toku pregovora i eventualnim narednim koracima blagovremeno i transparentno informisati javnost, u skladu sa dinamikom procesa i tržišnim standardima.
