Klub vjernosti, koji se zvao Prime, imao je 55 hiljada članova, što je avio-kompaniji donijelo 4,4 miliona eura prihoda. Međutim, putnici su uštedjeli više od šest miliona eura na promotivnim cijenama, zbog čega je kompanija poslovala s gubitkom, prenosi SEEbiz.
Niskotarifna avio-kompanija danas je objavila da ukida program koji je nudio pogodnosti uključujući popuste na letove, besplatne rezervacije sjedišta i putno osiguranje. Program Prime pokrenut je u februaru, po cijeni od 79 eura godišnje za kupce u Velikoj Britaniji i EU. Svojim vjernim kupcima obećali su da će uštedjeti između 60 i 530 eura godišnje pridruživanjem programu.
Direktorica marketinga Rajanera, Dara Brejdi, rekla je da je probna verzija programa vjernosti koštala kompaniju više novca nego što je donijela.
- Ovaj nivo prihoda od pretplata ne opravdava vrijeme i trud koji su potrebni za stvaranje mjesečnih ponuda ekskluzivnih promocija za naših 55 hiljada Prime članova - rekla je Brejd.
Ryanair je poručio da će svi članovi nastaviti da uživaju u ekskluzivnim ponudama niskih cijena do oktobra naredne godine, ali putnici se više neće moći ponovno pridružiti od petka.
- Zahvalni smo našim Prime članovima koji su se prijavili za Prime probni period tokom proteklih osam mjeseci i mogu biti sigurni da će nastaviti da uživaju u ekskluzivnim uštedama na letovima i sjedištima do kraja svog 12-mjesečnog članstva - rekli su iz kompanije.
