
Savjetnik izvršnog direktora Željezničkog prevoza (ŽPCG) Miroslav Brajović smijenjen je sa te funkcije odlukom direktora Slavena Šestovića, potvrđeno je "Danu" iz više izvora. Da stvar bude još čudnija, Brajović i Šestović su partijske kolege i obojica su funkcioneri Demokratskog fronta (DF).
Brajović je potvrdio da je smijenjen sa funkcije, ali, kako je istakao, zbog profesionalizma i 38-godišnjeg staža na željeznici, ne želi da komentariše smjenu.
O razlozima smjene nije htio da govori ni izvršni direktor Šestović, sa kojim smo takođe kontaktirali.
Naša redakcija pozvala je ovim povodom i predsjednika Borda direktora ŽPCG Dragoljuba Radoševića, koji nam je kratko kazao da nije upoznat sa smjenom.
Smjena Brajovića, prema nezvaničnim informacijama, izazvala je negodovanje određenog broja radnika ovog željezničkog preduzeća, koji smatraju da je on radio dobar posao u ŽPCG.
Odbor direktora Željezničkog prevoza je krajem marta 2021. godine za izvršnog direktora kompanije izabrao Slavena Šestovića, elektroinženjera po struci.
Šestović je i prije izbora na čelnu poziciju bio zaposlen u ŽPCG, na mjestu šefa za održavanje. Na poziciji izvršnog direktora naslijedio je Nenada Babića.
Miroslav Brajović ostaje na poziciji predsjednika Odbora direktora Montekarga, željezničkog preduzeća za teretni transport. Montekargo je kompanija koja je osnovana 2009. godine izdvajanjem iz nekada jedinstvene Željeznice Crne Gore.
Brajović je u više navrata ove godine saopštavao da će Montekargo ovu poslovnu godinu najvjerovatnije završiti u plusu, nakon pet godina konstantnog negativnog poslovanja. On je sredinom ove godine saopštio i da će do kraja 2022. ovo preduzeće biti prvo u regionu po ispravnosti vagona i vučnih lokomotiva, a ukoliko ne ostvari taj cilj, kako je najavio, sam će podnijeti ostavku.
Kada je riječ o Željezničkom prevozu, novo rukovodstvo je u više navrata saopštavalo da su otkrili brojne nepravilnosti u radu prethodnog upravljačkog kadra, te da se u poslednje dvije godine ostvaruju pozitivni finansijski rezultati, da su izdvojena znatna sredstva za remont i osposobljavanja voznih sredstava i preduzeti napori na unapređenju usluge, kako na blagajnama, tako i u vozovima.
–U dijelu naplate voznih karata preduzet je niz aktivnosti u reorganizaciji službi nadležnih za naplatu i kontrolu voznih karata. Od prodaje karata za prvih pet mjeseci ove godine ŽPCG je naplatio oko 800.000 eura, što je za 64 odsto bolji rezulat u odnosu na isti period prethodne godine – saopštili su ranije iz tog željezničkog preduzeća.
Коментари (0)
Оставите свој коментар