
Javni pozivom koji uključuje tri mjere predviđena je finansijska podrška koja će osnažiti razvoj lokalnih i regionalnih turističkih brendova u cilju bolje promocije Crne Gore kao destinacije, a sa stanovišta sve popularnijeg ruralnog turizma.
-Mjere podrške imaju za cilj pružanje što boljih autentičnih iskustava turistima kroz spoj tradicionalnih vrijednosti koje baštinimo, prirodnih ljepota koje posjedujemo i inovativnih rješenja kojima ćemo sve više posvećivati pažnju-navode iz Ministarstva ekonomskog razvoja.
Dodaju: "Pri odabiru onih kojima će sredstva biti dodijeljena prednost će imati zahtjevi koji imaju komercijalni potencijal, ali još nedovoljno kapaciteta da se nadmeću za finansijsku podršku putem kredita i fondova".
-Na ovaj način, Ministarstvo ekonomskog razvoja želi da osnaži one oblike turizma koji su se, posebno tokom pandemije, istakli kao sve popularniji kod velikog broja turista iz cijelog svijeta-navode oni.
Program uključuje tri mjere podrške i to:
- Organizovanje etno sajmova – ukupna opredijeljena sredstva za realizaciju ove mjere iznose 20.000,00 eura.
- Razvoj inovativnih turističkih proizvoda u ruralnim područjima - ukupna opredijeljena sredstva za realizaciju ove mjere iznose 30.000,00 eura.
- Unapređenje kvaliteta usluga i ponude u ruralnom turizmu - ukupna opredijeljena sredstva za realizaciju ove mjere iznose 50.000,00 eura.
Jedan od ciljeva ovih mjera je i prevazilaženje sezonalnosti, ali i jačanje nedovoljno razvijene ponude u nekim dijelovima Crne Gore.
Više detalja zainteresovani mogu pronaći na sajtu Ministarstva ekonomskog razvoja.
Коментари (0)
Оставите свој коментар