- Oprema će se transportovati od Luke Bar magistralnim putevima M1 (Bar — Sutomore), M1.1 (Sutomore — Virpazar), M2 (Virpazar — Podgorica), M3 (Podgorica — Danilovgrad — Nikšić), M6 (Nikšić — Jasenovo Polje — Šavnik). U prvoj noći transportovaće se sekcije stubova, dok će se u narednim noćima prevoziti ostale komponente vjetrogeneratora - navodi EPCG.
Podsjećaju na činjenicu da je nedavno potpisan dodatni kreditni aranžman u vrijednosti od 25 miliona eura za izgradnju VE "Gvozd 2", kojim se vjetroelektrana "Gvozd" proširuje i postaje objekat sa najvećom instalisanom snagom u Crnoj Gori – ukupno 75,6 MW.
- Proširenje podrazumijeva montažu još tri nove vjetroturbine, čija će očekivana godišnja proizvodnja premašiti 210 GWh električne energije. To je dovoljno za snabdijevanje više od 35.000 domaćinstava. Uz to, emisije CO₂ smanjuju se za skoro 137.000 tona godišnje - navodi EPCG.
Svim učesnicima u saobraćaju unaprijed zahvaljuju na razumijevanju i strpljenju.
- Njihov doprinos bezbjednom saobraćanju na pomenutim pravcima od izuzetnog je značaja za nesmetan transport opreme potrebne za realizaciju ovog važnog energetskog objekta - poručuje EPCG.
