
U okviru kampanje Budi odgovoran ove sedmice su evidentirane dvije pritužbe, na osnovu kojih nije izrečena nijedna novčana kazna.
Građani su se žalili da radnica u butiku Zara u Delta cityju odbija da obavi naplatu Shop&Go kartice Crnogorske komercijalne banke (CKB), iako kupac nije želio da kupuje na rate.
- Naplaćuje sa drugom karticom iste banke, znači da imaju ugovor sa tom bankom. Da li na to ima pravo - pitao je podnosilac pritužbe.
Evidentirana je i prijava da se u nikšićkom Piazza caffeu umjesto fiskalnog računa izdaje paragon blok.
Kampanju Budi odgovoran su krajem decembra 2013. godine pokrenuli Ministarstvo finansija i Kancelarija Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u Crnoj Gori, sa ciljem da doprinese jačanju svijesti javnosti i većem uključivanju građana u borbi protiv sive ekonomije.
Projekat omogućava građanima da jednostavno i brzo ukažu na nepravilnosti, poput neizdavanja fiskalnih računa, rada na crno ili kršenja potrošačkih prava i pomognu nadležnim institucijama da se što uspješnije izbore sa sivom ekonomijom.
Коментари (0)
Оставите свој коментар