– Korišćenje digitalnih udžbenika može da doprinese stvaranju navika da se računari i tableti, koriste za učenje, ne samo za igru – navela je Radojević.
Ona je ukazala da su udžbenici od prvog do trećeg razreda trenutno osmišljeni tako da se u njima piše i crta, što ih čini neupotrebljivim za naredne generacije.
– Međutim, od četvrtog razreda već postoje osnovni udžbenici i zbirke, poput onih za fiziku i matematiku i drugi koji bi mogli da se koriste i u narednim godinama. Ako bismo zadržali ove udžbenike za više generacija, a dodali radne sveske, dnevnike čitanja i druge materijale koji su predviđeni da se koriste jednom, mogli bismo uštedjeti najmanje 30 odsto sadašnjih troškova. Ova ušteda bi bila značajna - prema nekim procjenama, iznosila bi oko milion i po eura u periodu od dvije godine, a taj novac bi mogao biti preusmjeren na druge važne projekte – navodi Radojević.
Ona dodaje da od starih udžbenika ima jedina korist to što se oni recikliraju, ali to nije dovoljno.