- Obavještavamo građane da, kako bi se izbjegle obustave isplate naknada, Ministarstvo zauzima stav da se u navedenim slučajevima, pored dokumentacije koja je prethodno propisana i objavljena za ažuriranje dokumentacije korisnici mogu privremeno priložiti sledeću dokumentaciju: list nepokretnosti na ime preminulog supružnika, izvod iz knjige vjenčanih i izvod iz knjige umrlih za supružnika. Podnosioci zahtjeva dužni su da u roku od jedne godine, od dana podnošenja dokumentacije, riješe pitanje imovinsko-pravnog statusa nepokretnosti putem ostavinskog postupka. Po isteku roka od jedne godine, podnosilac je obavezan da dostavi dokaz u vidu lista nepokretnosti izdatog na svoje ime, kao vlasnika, radi nastavka ostvarivanja prava - navode iz ovog ministarstva.
U suprotnom, navode, ukoliko dokaz ne bude dostavljen u ostavljenom roku, pravo na staračku naknadu prestaje.
- Cjelokupna dokumentacija za ažuriranje prava na staračku naknadu dostavlja se Savjetodavnim službama u okviru nadležnih opština. Na ovaj način, Ministarstvo obezbjeđuje kontinuitet u ostvarivanju prava na staračku naknadu, uz istovremeno poštovanje zakonske obaveze da se imovinsko-pravna pitanja riješe u propisanom postupku - saopšteno je.
