Kako su pojasnili, garaža bi imlala najmanje 500 novih parking mjesta, čime bi se u velikoj mjeri riješio problem parkiranja u najužem gradskom jezgru, tokom i van sezone.
Ovo najavljuju kao jedan od prioriteta nove opštinske vlasti u kojoj će, kako navode, Građanski pokret URA imati presudnu ulogu.
- Pa ćemo insistirati da isti bude realizovan u najkraćem mogućem roku tokom mandata nove lokalne uprave, saopštili su iz budvanske URA-e.
Oni podsjećaju da su navedene parcele decenijama zarobljene automobilima i da sa nadzemnim parkingom ne zadovoljavaju potrebe Budve ni van sezone, dok bismo sa velikom podzemnom garažom dobili preko 500 novih parking mjesta, ali i veliki nadzemni park i uređeni gradski trg.
- Treba preuzeti pozitivne primjere iz regiona - u kojima su lokalne uprave preporodile svoje mikrosisteme spuštanjem automobila ispod zemlje i stvaranjem velikih, prostranih parkova i trgova. Neupitna bi bila i isplativost ove investicije, jer su navedene lokacije već toliko tražene, da bismo sav uložen novac mogli vratiti kroz nekoliko godina, prihodima lokalnog preduzeća za naplatu parkiranja, navodi se u saopštenju.
Iz URA-e koja na lokalnim izborima u Budvi nastupa samostalno, pod sloganom "drugačije", ističu i da dosadašnje lokalne uprave nisu imale viziju - kako Budva treba da izgleda za 10 ili 15 godina, već da je ukupan razvoj Opštine bio "ad hoc" i uvijek podređen interesima krupnog kapitala, šta se nakon lokalnih izbora konačno mora promijeniti.
- Mi ne želimo Budvu u kojoj se sukobljavaju klanovi ili u kojoj privilegovani investitori čerupaju javne resurse, za svoje interese. Želimo Grad visokog kvaliteta života svih građana, koji pruža fer uslove svima, ali vodi računa o ravnomjernom razvoju. Takvu, drugačiju Budvu ostvarićemo zajedno, nakon što 26. maja raščistimo mutne vode u kojima se naša Budva nalazi decenijama, zaključuju iz budvanske URA-e.