Ovaj strateški projekat rezultat je po njegovim riječima posvećenog rada velikog tima čiji je najvažniji dio njihova koalicija.
- Konačno je postignuta snažna sinergija Vlade Crne Gore – Ministarstva saobraćaja i ministarke Maje Vukićević na čiji predlog je ovaj projekat i uvršten u budžet za ovu godinu te Ministarstva prostornog planiranja, urbanizma i državne imovine koje vodi Slaven Radunović – oboje jasno prepoznaju značaj infrastrukturnih projekata za svakodnevni život građana Budve i unapređenje turizma - kazao je Mikijelj.
Podsjeća da je u mandatima prethodnih vlada Crna Gora propustila EU grant u iznosu od 41,2 miliona eura zbog neusaglašenosti prostorno-planske dokumentacije kao što "neprirodna koalicija DPS - Jovanović- SDP" propušta mnoge šanse u Budvi.
- Danas, uz jasnu viziju i odgovornu politiku, propust ranijih vlada se ispravlja, a Budva će uskoro dobiti jedan od najvažnijih i najvećih infrastrukturnih projekata u poslednjih 50 godina - naveo je Mikijelj.
Dok, kako kaže, lokalna vlast u Budvi, na čelu sa Nikolom Jovanovićem podmeće priču o "maćehinskom" odnosu Vlade prema Budvi, koalicija Za budućnost Budve uvijek je isticala važnost saradnje.
- U našem programu smo jasno naveli da ćemo zahtijevati od Vlade Crne Gore da se hitno definiše trasa zaobilaznice oko Budve i danas se ta naša vizija, na korist svih građana Budve i Boke, ostvaruje. Moramo primijetiti da je čak i Nikola Jovanović smogao snage da pohvali napore i uspjeh koji je naša koalicija na nacionalnom nivou za ovo kratko vrijeme ostvarila - rekao je Mikijelj.
Nadaju se u toj koalicija da će se, umjesto isključivog kritikovanja, lokalna samouprava ugledati na predstavnike ZBCG iz Vlade Crne Gore i početi konačno da radi na infrastrukturnim projektima od značaja za sve građane Budve.
- Napredak se, kolege iz koalicije DPS - Nikola Jovanović - SDP, ne ogleda u farbanju ulica sa budžetom od 65 miliona eura, već u kapitalnim projektima koji ostaju generacijama - zaključio je Mikijelj.
