Populističke najave o ekonomskim mjerama svedene su na političko reklamiranje i jednokratne poteze bez ikakvog efekta na tržištu, saopštio je generalni sekretar Građanskog pokreta URA Mileta Radovanić.
- Cijene osnovnih životnih namirnica u prosjeku porasle su od 60 do 100 odsto, ali i što jasno pokazuje razmjere inflacije i potpuni izostanak odgovorne ekonomske politike, pri čemu kupovna moć građana opada uprkos povećanju plata i penzija - poručio je Radovanić.
On tvrdi da je, dok je URA bila dio Vlade, kroz akciju Stop inflaciji, pokazala da se rast cijena može ublažiti jasnim mjerama, dijalogom sa trgovcima i ciljanom podrškom domaćim proizvođačima. Smatra da je tada uprkos globalnim krizama sačuvana stabilnost tržišta i standard građana.
Radovanić je zbog toga pozvao Vladu da ponovo pokrene akciju 'STOP inflaciji' koja umnogome može doprinijeti stabilnosti cijena i ojačati kupovnu moć i životni standard građana.
- Umjesto odgovornih i jasnih politika, danas imamo improvizaciju gdje je sve svedeno na politički marketing, pri čemu Vlada pokušava da, pukom statistikom, prikrije realnost koju građani vide na rafovima i u svom novčaniku. URA će nastaviti da ukazuje da Crnoj Gori treba održiva ekonomska politika i predlaže ideje kroz naš program Crna Gora 365 - zaključio je Radovanić.
