Od juna 2024. godine, korisnici Google Chrome-a suočiće se sa značajnim promjenama u načinu na koji blokatori reklama funkcionišu unutar ovog popularnog internet pregledača. Ove promjene proizlaze iz tranzicije sa Manifesta V2 na Manifest V3, što predstavlja ključnu promjenu u "pravilima igre" za ekstenzije u Chrome-u.
Blokatori reklama, koji su postali neizostavni dio internet iskustva za mnoge, sada će se suočiti sa novim izazovima. Prema Manifestu V3, biće uvedena ograničenja na broj i vrstu "pravila" koja ovi dodaci mogu koristiti, što može značajno uticati na njihovu sposobnost da identifikuju i blokiraju reklame.
Kao rezultat, korisnici bi mogli doživjeti povećani broj reklama tokom pretrage, prenose Nezavisne.
Google ove promjene opravdava tvrdnjom da će one poboljšati performanse Chromea, sigurnost i zaštitu privatnosti korisnika. Međutim, postoji zabrinutost među kritičarima, uključujući organizacije kao što je Electronic Frontier Foundation (EFF), da će ove promjene umanjiti kontrolu korisnika nad svojim internet iskustvom i potencijalno povećati dominaciju Googleove reklamne mreže.
Za obične korisnike, ovo bi moglo da znači da će morati da pronađu nove metode blokiranja reklama ili prelazak na alternativne internet pregledače koji neće imati ovakva ograničenja.
Ove promjene otvaraju brojna pitanja o budućnosti internet pregledača i potencijalnom uticaju na korisničko iskustvo pretrage bez reklama. Sa ovim značajnim promjenama na horizontu, ostaje da vidimo kako će se tržište internet pregledača prilagoditi i da li će korisnici započeti masovni prelazak na alternativne opcije u potrazi za neometanim iskustvom pretrage.