
Minimalistički ar deko "Iks" zvanično je novi logo Tvitera, promovisan u sklopu rebrendiranja platforme društvenih medija koju je pokrenuo Ilon Mask.
Vlasnik Tvitera najavio je izmjenu dizajna, ali uz ogradu da će novi logo "vjerovatno kasnije biti promijenjen, sigurno će biti dorađen".
Izvršna direktorka Tvitera, Linda Jakarino, ipak je potvrdila izbor u ponedeljak tako što je objavila izgled novog grafičkog rješenja i napisala: "Iks je ovde! Uradimo to."
Mask je pozvao svojih 149 miliona pratilaca da pošalju svoja grafička rješenja i čini se da je odabrao logo koji je označio u nedelju preko treperećeg videa zakačenog na vrh njegovih objava na Tviteru.
Logotip "Iks" dugo je Maskova opsesija i on mu predstavlja "aplikaciju za sve" koju je obećao da će lansirati u nekom trenutku – prije kupovine "Tvitera".
Koncept Iksa je napravljen po uzoru na Vičet, kinesku aplikaciju koja omogućava korisnicima da obavljaju više funkcija – od slanja poruka do naručivanja taksija i plaćanja računa. U junu prošle godine, Mask je navodno rekao zaposlenima u Tviteru: "U suštini živite na Vičetu u Kini. Ako to možemo da ponovimo sa Tviterom, postići ćemo veliki uspjeh."
Коментари (0)
Оставите свој коментар