LinkedIn je najnovija kompanija koja se upustila u biznis sa igrama. Sada korisnici na popularnoj platformi mogu da igraju tri različite igre.
Korisnicima LinkedIna na desktopu i mobilnoj aplikaciji su dostupni Pinpoint, Queens i Crossclimb.
Svaka od igara će moći da se igra jednom dnevno, a nakon sesije igraču će biti dostupna statistika kao što su rekordi, različite rang liste i ko je još igrao igru iz korisnikove mreže.
Nove igre su dostupne u okviru LinkedIn News i My Network sekcije na desktopu i My Network taba na mobilnim uređajima.
Ne predstavlja iznenađenje odluka LinkedIna da uđe u ekosistem puzzle igara, s obzirom da su se na ovakav potez odlučile i neke druge kompanije. Ovo predstavlja način da se privuku nove korisnike i omoguće starim da budu akrivniji na mreži.
LinkedIn, za sada, još uvijek ne naplaćuje svoj gejming sadržaj i za sada on služi samo kako bi zadržao korisnike duže na platformi.