
Iz kompanije Open AI saošteno je da je veliki prekid u radu ChatGPT-a na mreži riješen.
Generativni sistem vještačke intelijencije bio je nedostupan za korisnike oko 40 minuta, ali je prema informacijama iz kompanije sa sjedištem u Kaliforniji, problem definisan kao "veliki prekid" sada riješen.
Usluga je bila "povremeno nedostupna" a iz Open AI su saopštili i da su korisnici ChatGPT Enterprise, koji je dizajniran za preduzeća, nailazili na "povišene stope grešaka".
Ranije ovog mjeseca, ChatGPT suočio se sa još jednim problemom, kada je kompanija saopštila da je oko 10 procenata korisnika imalo smetnje, ili nije moglo da pošalje poruku sistemu.
OpenAi nije dao objašnjenje šta je izazvalo najnovije probleme.
ChatGPT je oborio rekorde kao najbrže rastuća potrošačka aplikacija u istoriji, i sada ima oko 100 miliona aktivnih korisnika nedeljno, dok više od 92 odsto kompanija sa liste Fortune 500 koristi platformu, prema kompaniji OpenAI.
Коментари (0)
Оставите свој коментар