Broj pretplatnika na aplikaciji Tinder je već devet uzastopnih kvartala u padu, a Match grupa želi da preokrene trend funkcijom pod nazivom Chemistry koja će korisnicima postavljati pitanja i, uz njihovu dozvolu, analizirati fotografije iz galerije telefona koje nisu javno podijeljene kako bi saznala više o njihovim interesovanjima i ličnosti.
Ako vještačka inteligencija, na primjer, primijeti da korisnik ima u galeriji fotografije sa planinarenja, može da ga poveže sa potencijalnim partnerom koji dijeli slična interesovanja, prenosi Tech Crunch.
Funkcija se već testira na Novom Zelandu i u Australiji i biće "glavni stub Tinderovog predstojećeg iskustva sa proizvodom za 2026. godinu", rekao je izvršni direktor Match grupe Spenser Raskof.
Ovo nije jedina kompanija koja od korisnika traži pristup fotografijama koje nisu javno podijeljene - Meta je nedavno uvela alat koji koristi vještačku inteligenciju za analizu slika iz galerije kako bi predlagao vizuelna poboljšanja.
U oba slučaja, stručnjaci napominju da je korist za korisnika ograničena, dok se otvara pitanje privatnosti i bezbijednosti podataka.
Tinder je već ranije uveo neke funkcije zasnovane na veštačkoj inteligenciji, ali je njegov prihod u trećem kvartalu 2025. uprkos inovacijama opao za tri odsto međugodišnje. Mladi korisnici se djelimično vraćaju upoznavanju u realnom životu umjesto aplikacija, dok drugi smanjuju potrošnju usled slabljenja kupovne moći i recesije.
