Ubrzo njena ideja je procvetala u brend Skims vrijedan 3,2 milijarde dolara koji je katapultirao rijaliti TV zvijezdu u poslovnog titana.
- Samo sam tražila rešenje za činjenicu da volim da nosim odjeću za oblikovanje tijela i zbog situacije da nije postojao ton boje koji bi odgovarao mojoj boji kože, a kamoli većini mojih prijatelja- rekla je voditeljki CNN This Morning Popi Harlov na Time 100 samitu u utorak, dodajući da „nije bilo nijednog tona između“ blijede ili crne boje među odjećom za oblikovanje tijela u to vrijeme.
Skims je procijenjen na prijavljenih 3,2 milijarde dolara i proglašen je za jednu od najuticajnijih kompanija Time-a za 2023. godinu. Za Kardašijan, brend je imao za cilj da ispuni potrebe koje nisu postojale na tržištu, a to je bilo da ponudi širok izbor boja odjeće za oblikovanje za žene. Njena poslovna sposobnost proširila se i izvan Skims-a sa privatnom investicijskom kompanijom koju je prošle godine osnovala pod nazivom SKII Partners.
Kako stari, 42-godišnja Kardašijan shvata da sada ima luksuz da bira ljude kojima želi da bude okružena.
-Ako ste na nekom mjestu i odvojite vrijeme, shvatate da apsolutno ne želite da poslujete sa ljudima sa kojima ne želite da provedete praznike i koji vam se ne sviđaju- rekla je ona.
-Nisam imala tu priliku tokom tolikog dijela svoje karijere da biram sa kim želim da budem u poslu, niti sam imala prilike da te ljude upoznam- rekla je i dodala kako apsolutno vjeruje ljudima s kojima danas sarađuje.
Kim je takođe otkrila i svoju misiju kojoj već dugo teži, a to je da postane advokat. Ona planira da polaže pravosudni ispit u Kaliforniji 2025.
-Bila bih srećna kada bih bila advokat sa punim radnim vremenom i da to radim- rekla je na pitanje kako bi se osjećala da se odrekne života pred kamerama.