Organizatori su najavili još bogatiji festivalski sadržaj i važnu novinu – od kraja ove sedmice, ulaznice za MBF biće dostupne i na 15 fizičkih lokacija širom Crne Gore.
Ulaznice će se moći kupiti na prodajnim mjestima Tobacco S Press-a u Podgorici, Budvi, Nikšiću, Danilovgradu, Baru i na Cetinju, što predstavlja dodatnu pogodnost za sve posjetioce koji preferiraju direktnu kupovinu.
– Montenegro Beer Fest je događaj koji već petu godinu zaredom okuplja desetine hiljada ljudi, ali i pokreće lokalnu ekonomiju, turizam i kulturni život Cetinja. U ime organizatora zahvaljujem svim partnerima, posebno Prijestonici Cetinje kao generalnom pokrovitelju, Turističkoj organizaciji Prijestonice kao pokrovitelju i kompaniji Vezuv – Volcano, našem generalnom sponzoru. Pored spektakularnog muzičkog programa, cilj nam je da svakog ljeta podignemo ljestvicu više, a ove godine to uključuje i bolju dostupnost karata, jaču promociju i kvalitetniju uslugu za publiku – istakao je Emir Hadžimušović, direktor festivala.
Igor Rudović, portparol prijestonice Cetinje, naglasio je da MBF nije samo festival, već strateški kulturni projekat koji afirmiše Cetinje kao savremeni centar kulturnih i turističkih dešavanja:
– Montenegro Beer Fest ima izuzetan značaj za turističku ponudu Prijestonice. Osim što okuplja brojne domaće i regionalne izvođače, festival privlači hiljade posjetilaca iz Crne Gore i inostranstva, čime doprinosi povećanju broja noćenja, punjenju ugostiteljskih objekata i ukupnom ekonomskom razvoju grada. Ovaj festival je postao prepoznatljiv simbol ljeta u Prijestonici i snažno doprinosi pozicioniranju našeg grada kao atraktivne turističke destinacije – kazao je Rudović.
Podršku festivalu četvrtu godinu zaredom pruža kompanija Vezuv-Volcano, a ove godine i kroz svoj novi društveno-odgovorni koncept „Volcano Volumen".
– Saradnja sa ovim festivalom za nas nije samo podrška – to je zajednički projekat, razmjena ideja, energije i vizije. Naš cilj je jednostavan, ali ambiciozan: da svaki naredni festival bude bolji, veći i snažniji od prethodnog. Montenegro Beer Fest postaje jedan od najposjećenijih festivala u regionu, a mi smo ponosni što smo dio te priče, budući da MBF ima posebno mjesto u našoj korporativnoj kulturi izjavila je Lena Bošković, direktorica korporativnih komunikacija Vezuv grupe.
Kao prepoznata regionalna kompanija, Vezuv – Volcano je predstavio i novi pravac svog društvenog djelovanja – Volcano Volumen. Pod ovim imenom ubuduće će objediniti sve svoje društveno-odgovorne aktivnosti – sponzorstva, donacije, kampanje i inicijative koje imaju za cilj da ostave pozitivan trag.
– Sve ove godine, dok smo se intezivno bavili društvenom odgovornošću imali smo želju da tu nama bitnu aktivnost objedinimo imenom koje će nositi neku dodatnu poruku. Tako je nastao VOLUMEN – znak za veliko srce kojim spajamo dobro sa dobrim da bi u konačnom nastalo dobro djelo. Volumen će postati sinonim za sve naše društveno-odgovorne akcije – kazao je Goran Ćetković, iz kreativnog centra Vezuv grupe.
Montenegro Beer Fest 2025 donosi tri noći programa i deset velikih regionalnih imena. To su: Marija Šerifović, Bajaga & Instruktori, Jala Brat & Buba Corelli, Who See, Matija Cvek, Lexington Band, Perper, Neonoen, Marko Louis i Indira Forza ex Colonia.
Publiku očekuje i bogata ponuda kraft i industrijskih pivskih brendova, kao i prateći sadržaji koji ovaj festival čine doživljajem za sva čula. Ulaznice su dostupne putem sajta www.e-tickets.me. Cijena standardne ulaznice po večeri je 10 €, dok paket za sva tri dana košta 25 €. VIP ulaznica iznosi 20 € po večeri, odnosno 50 € za kompletan paket u VIP zoni.
Festival organizuje MNE Event, uz pokroviteljstvo Prijestonice Cetinje i Turističke organizacije Prijestonice, uz podršku brojnih drugih partnera i medijskih prijatelja festivala.
