Na vrhuncu svoje slave, nakon dvije nominacije za Oskara, Džud Lo je prihvatio ulogu u filmu zbog koje se pokajao, a koja je brzo pala u zaborav, piše Far Out Magazine.
Radi se o rimejku britanskog klasika Alfi iz 1966. godine. U originalu je briljirao legendarni Majkl Kejn kao šarmantni ženskaroš koji se suočava s posledicama svojih postupaka. Kejn je savršeno iznio ulogu, balansirajući između drskosti i spoznaje da sebičan život nosi svoje posledice.
Originalni Alfi, u režiji Luisa Gilberta, donio je Kejnu prvu nominaciju za Oskara i lansirao ga među holivudske zvijezde. Lo je možda mislio da može da ponovi taj uspjeh, ali rezultat je bio film za koji je i sam kasnije priznao da je "prilično kičast".
Promašaj na ulicama Menhetna
Modernizovana verzija iz 2004. godine, koju je režirao Čarls Šajer (Charles Shyer), jednostavno nije imala duhovitost i oštrinu originala, uprkos Loovom prirodnom šarmu. U ovoj verziji, Lo tumači taksistu na ulicama Menhetna koji, za razliku od De Nirovog Travisa Bikla, nema problema sa višestrukim seksualnim partnerkama u isto vrijeme.
"Jednostavno sam osjećao da materijal nije podignut na viši nivo i da je bio pomalo plitak, previše kičast", priznao je glumac za British GQ. "Mislim da je snimljen za previše novca, a verovatno sam i ja bio previše plaćen, što tada nisam znao da cijenim."
Smatra da je prihvatanje uloge bila loša odluka
Glumac vjeruje da je odabir te uloge bila velika greška, naročito u tom trenutku karijere.
"Bio sam u zaista jakoj poziciji jer sam upravo imao još jednu nominaciju za Oskara, posle filma Cold Mountain, i to što sam izabrao Alfija da snimim odmah nakon toga – mislim da je to bila loša odluka", otkrio je Lo.
Pošto je brzo postao miljenik žena, uloga u romantičnoj komediji činila se kao logičan korak, ali nažalost, izabrao je pogrešnu.
"Zamjerio sam sebi što sam se upustio u nešto što je naginjalo ulozi šarmera i harizmatičnog glavnog glumca – a nije uspjelo", priznao je.
Srećom, Loova karijera nije dugo trpela. Iste godine glumio je u znatno uspješnijim projektima – filmu Closer Majka Nikolsa, kao i u Oskarom nominovanom Avijatičaru Martina Skorsezea čime je dokazao da je promašaj s Alfijem bio samo prolazna faza.
