Prošle godine, Netflix je rizikovao i primorao korisnike koji dijele lozinku da kreiraju sopstvene naloge, i to se na kraju isplatilo, prenosi Capital.ba.
Dominantni igrač na tržištu striminga je tako dodao više od devet miliona pretplatnika u prva tri mjeseca ove godine, dostigavši rekordnih 269,6 miliona pretplatnika.
- Dodao je više pretplatnika nego što su mnogi analitičari očekivali. To signalizira da je dijeljenje lozinke češće nego što se ranije mislilo, jer Netfliks nastavlja da pretvara gledaoce freeloader-a u korisnike koji plaćaju, rekao je viši analitičar eMarketera, Ros Benes.
Iako je povećanje broja pretplatnika nadmašilo procjene Volstrita, kompanija je ponovo prijavila pad rasta u odnosu na izvještaj za četvrti kvartal, kada je Netfliks dodao 13 miliona pretplatnika.
Netfliks je u četvrtak objavio da planira da prestane da objavljuje kvartalne podatke o pretplatnicima naredne godine.
Kompanija je prijavila prihod od 9,37 milijardi dolara i zaradu po akciji od 5,28 dolara za prvi kvartal, što je premašilo procjene Volstrita.
Međutim, akcije, koje su ove godine bile omiljene na Wall Streetu, pale su u trgovanju poslije radnog vremena.
Analitičari kažu da je veliki dio prethodnog rasta i uspjeha kompanije proizašao iz njenog starog, dobro uspostavljenog poslovnog modela. Posljednjih mjeseci Netfliks je preduzeo korake da proširi, pa čak i radikalno restruktuiše svoje poslovanje u nastojanju da ostvari profit.