Centralni dio pozornice činit će velika LED površina u obliku zakrivljenog lista, koji će biti glavni vizualni fokus produkcije. Dizajn je dodatno upotpunjen velikim lukom i detaljno razrađenom potpornom konstrukcijom, što cijeloj sceni daje impresivan i moderan izgled.
Motiv lista simbolizira ishodište, potencijal i nove početke, predstavljajući zajednički kreativni prostor u kojem se slavi muzička raznolikost Evrope. Zakrivljene linije trebale bi dočarati rezonanciju i kretanje muzike, prenoseći osjećaj povezanosti i emocija, dok zlatna konstrukcija stvara svjestan kontrast organskim oblicima, spajajući umjetnost i funkcionalnost.
Jedan od zanimljivijih elemenata novog koncepta je i direktna povezanost Green Rooma s pozornicom putem šetnice. Time će izvođačima biti omogućeno kretanje kroz publiku, uključujući i tradicionalnu pobjedničku šetnju na kraju finalne večeri.
Autor scenografskog koncepta je renomirani dizajner Florian Wieder, kojem je ovo jubilarni, deseti angažman na Eurosongu. Wieder je svjetski poznat scenograf, a u svojoj karijeri radio je na pozornicama za MTV nagrade, kao i popularne televizijske formate poput America's Got Talent i Britain's Got Talent. Sarađivao je i s muzičkim zvijezdama poput Beyoncé, Jennifer Lopez i grupe U2. Wieder je ranije dizajnirao eurovizijske pozornice u Baselu (2025.), Malmöu (2024.), Rotterdamu (2021.), Tel Avivu (2019.), Lisabonu (2018.), Kijevu (2017.), Beču (2015.), Bakuu (2012.) i Düsseldorfu (2011.), čime je potvrdio status jednog od najutjecajnijih scenografa u historiji takmičenja.
