Modnom kampanjom "We Will Always Have London" odaje se ujedno i počast glavnom gradu Engleske, a uz Debi Hari u spotu se pojavljuje i američka pjevačica i violončelistkinja Kelsi Lu. Pomenuti spot snimila je poznata fotografkinja Nan Goldin.
Na početku spota Debi sedi na zadnjem sjedištu crnog taksija, a pored nje je jorkširski terijer i torba vrijedna – 6.980 funti.
U pozadini se čuje pozmata pjesma grupe Blondie iz 1979. "Heart of Glass" koju Kelsi Lu izvodi na violončelu.
– Kod Debi Hari najviše mi se sviđa to što je buntovnica. Ona je slobodna u svojim životnim izborima, a još uvijek je muzička ikona. Oduvijek sam bio fan grupe Blondie koja je obilježila neke trenutke u mom životu i inspirisala generacije ljudi. Debi Hari je Amerikanka, ali je jako povezana s Londonom – rekao je kreativni direktor kompanije Gucci Sabato De Sarno.
Torba nije nazvana po bendu, nego je ime dobila po Gucci kolekciji iz 70-ih.
Veza ove modne kuće s Londonom počela je 1890-ih, kada je osnivač Guccio Gucci radio kao nosač prtljaga u londonskom hotelu Savoj. Njegovo iskustvo sa gostima hotela i razgovori o tome kakve im torbe trebaju nadahnule su ga da pokrene proizvodnju kožne galanterije po povratku u Firencu.
Iako je riječ o italijanskoj modnoj kući, London je i dio Gucci istorije, a De Sarno mu je u ovoj kampanji odao počast.
"Debi Hari i Kelsi Lu, koje je snimila vizionarka Nan Goldin, protagonisti su priče o ljudima, mjestima i trenucima i oda bezvremenskoj privlačnosti Londona koji je duboko povezan s našom modnom kućom", objavio je Gucci.
Kampanja za Gucci dolazi nakon što je Debi objavila da otkazuje nekoliko koncerata grupe Blondie tokom avgusta i septembra.
– Ovo je bila teška odluka i razumijemo koliko vas je ova vijest razočarala. Vaša podrška nam znači puno i zahvalni smo na vašem razumijevanju- napisala je u julu Debi sa suosnivačem grupe Blondie i bivšim dečkom Krisom Stejnom.
Grupa Blondie osnovana je 1974. i do sada je prodala više od 40 miliona ploča, a uvrštena je u Rock and Roll Hall of Fame 2006. godine.