U izazovnom kostimu koji je privukao mnogo pažnje, Jelena je na promociju stigla sa osmjehom na licu, u pratnji svojih najbližih saradnika i kćerki Atine i Nike, spremna da zvanično pokrene prodaju bjuti proizvoda.
Pjevačica je izazvala veliku pažnju svojim stajlingom koji je sačinjen od bijele uske haljine s dubokim prorezom do kuka, nalik na grčku boginju, upotpunjenu interesantnim detaljem oko glave. Ovaj neobičan izbor odijevanja izazvao je pravo oduševljenje.
Jelena je otkrila da je oduvijek bila prepoznatljiva po svom mirisu te da su je mnogi pitali koji parfem koristi. Sada je konačno odlučila da lansira svoj parfem pod nazivom "JA JK", kombinujući svoje inicijale sa nazivom balade "JA", za koju je napisala tekst. Parfem "JA JK" karakteriše vanvremenski duh, a arome ambera, vanile, jasmina i cvijeta narandže, čine ga idealnim izborom za jake žene i muškarce koji teže eleganciji, tvrdi pjevačica.
Sa svojim timom, Jelena je mjesecima vrijedno radila na odabiru mirisnih nota i pakovanja bjuti proizvoda koji će nositi njeno ime i logo. Ovaj proizvod nosi simboličan naziv "JA JK", oslikavajući Jelenine lične inicijale i njenu umjetničku senzibilnost.