Rihanna je 2019. godine pokrenula modnu kolekciju Fenty u partnerstvu s francuskom modnom kućom LVMH, no saradnja je prekinuta 2021. godine, uglavnom zbog problema izazvanih pandemijom koronavirusa.
Stroga putna ograničenja onemogućila su Rihannu da lično nadgleda proizvodnju u pariškom ateljeu i italijanskim fabrikama, što je znatno uticalo na razvoj brenda.
Za ovaj projekat Rihanna je uložila približno 30 miliona eura, dok je LVMH uložio sličan iznos, pri čemu je pjevačica stekla gotovo polovinu udjela u firmi.
Uprkos velikim očekivanjima, Fenty moda nije uspjela pronaći širu publiku, a glavni razlog za to bile su visoke cijene na primjer, podstavljena traper jakna koštala je oko 930 eura. Za razliku od toga, Rihannine linije Fenty Beauty i Savage X Fenty donijele su veliki uspjeh zahvaljujući pristupačnijim cijenama.
Zajedničkom odlukom iz 2021. godine, Rihanna i LVMH su zatvorili modni brend Fenty, fokusirajući se na dalji razvoj kozmetičkih proizvoda, njege kože i donjeg veša. Uprkos ovom neuspjehu, Rihannino poslovno carstvo i dalje je stabilno, sa procijenjenom vrijednošću od 1,3 milijarde eura. Godine 2022. postala je najmlađa samostalna milijarderka u SAD-u.
